ترندهای روز

قتل هولناک 3 برادر بابلی در زمین کشاورزی

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

ظهر چهارشنبه ۲ خرداد در این ماه صدای شلیک گلوله و فریادهای بی وقفه چند مرد از نزدیک یکی از مزارع کشاورزی روستای تیلنو شهرستان گلوگاه در حوالی بابل استان مازندران شنیده شد. در همین لحظه اجساد سه برادر به نام‌های محمدرضا، اسلام و علی اصغر که به ضرب گلوله کشته شدند غرق در خون روی زمین غلتید. پس از آن صدای گاز گرفتن موتورسیکلت و دستور ایست پلیس به گوش رسید اما جوان تحت تعقیب ماموران متواری شد و این در حالی بود که برادرش در جریان تیراندازی های مرگبار همراه او بود و دستگیر شد. توسط ماموران کلانتری حاضر در صحنه درگیری. دستگیر شد. به این ترتیب رسیدگی به موضوع درگیری منجر به ورود سه پرونده قتل عمد به مرحله جنایی شد و تیم جنایی به همراه بازپرس جنایی و ماموران آگاهی برای آغاز تحقیقات در محل جنایت حاضر شدند.

در بررسی های اولیه تیم جنایی مشخص شد مقتولین که سه برادر بودند نیز صبح روز حادثه با عامل جنایت و برادرش درگیر شده بودند. اما این درگیری حل نشد و منجر به بازگشت متهم و برادرش به محل جنایت شد و در نهایت عامل قتل با در دست داشتن اسلحه شکاری به سمت سه برادر تیراندازی کرد که به پلیس اطلاع دادند. دقایقی پیش و افسر افسر پلیس در حال تهیه گزارش جلسه شکایت برادران بود که جنایت مقابل چشمان افسر پلیس رخ داد. افسر پلیس سعی کرد قبل از تیراندازی اوضاع را آرام کند و مظنون را وادار به تسلیم کند، اما به اخطار پلیس بی توجهی کرد و به هر سه برادر شلیک کرد و حتی با نشانه گرفتن اسلحه به سمت ماموران پلیس تهدید به کشتن کرد. برای فرار از خطر

یکی از اهالی روستا که از همان ابتدای جنایت شاهد عینی ماجرا بود در گفت و گو با خبرنگار روزنامه هفت صبح در تشریح جزییات این حادثه گفت: صبح روز حادثه سه برادر در محل مشغول به کار بودند. زمین زراعی آنها و یکی از گوسفندان آنها به زمین کشاورزی متهم رفته و مقداری از محصولات آنها را خورده بود، به همین دلیل عامل قتل به سراغ این سه برادر رفت و به درگیری لفظی بین آنها منجر شد به طرف هم دستکش پرتاب کردند که به درگیری فیزیکی و ضرب و شتم تبدیل شد.» این فرد در ادامه گفت: در اولین درگیری که بین این افراد رخ داد با دست خالی یکدیگر را مورد ضرب و شتم قرار دادند و همزمان یکی از برادران با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت که عامل جنایت حتی قبل از ورود مأموران در حالی که بیشتر از قبل عصبانی شده بود، محل را ترک کرد و به زمین کشاورزی خود بازگشت. از همسایه خود به دلیل ورود به زمین و ایجاد دردسر شکایت دارند. و برادر و پدرش نیز با او بودند.»

این شاهد عینی ادامه داد: متهم وقتی به همراه پدر و برادرش به محل رسید بلافاصله اسلحه شکاری خود را به سمت سه برادر گرفت که افسر پلیس به او تذکر داد اما در یک چشم به هم زدن به سمت برادران شلیک کرد و هر سه آنها را کشت. در همان زمان پلیس به وی دستور ایست داد و قصد دستگیری وی را داشت، اما مرد مسلح اسلحه خود را به سمت پلیس نشانه رفت و ماموران را تهدید به مرگ کرد و او را تحویل ماموران داد همچنین این مرد سریعاً از محل متواری شد و سپس با اورژانس تماس گرفت تمام شد.” ماموران حاضر در صحنه، برادر متهم را در همان لحظه جنایت دستگیر و با اطلاعاتی که داشتند ردیابی عامل جنایت را گرفتند.

با ردیابی های انجام شده سرانجام متهم در شهرستان فیروزکوه ردیابی و این فرد دستگیر شد. سردار سید موسی حسینی جانشین نیروی انتظامی مازندران خبر دستگیری این قاتل فراری را که به دلیل اختلافات ملکی ۳ برادر را با اسلحه شکاری کشته بود، تایید کرد. وی در تشریح جزئیات دستگیری قاتل گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی و تیراندازی به قتل در یکی از روستاهای شهرستان گلوگاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. دستور کار ماموران پلیس ماموران کلانتری با حضور در محل متوجه شدند در پی درگیری و اختلاف ملکی دو طرف، یکی از طرفین با سلاح شکاری ۳ برادر را کشته و بلافاصله از محل متواری شده است.

جانشین انتظامی استان در ادامه گفت: ماموران پلیس آگاهی گلوگاه با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی مازندران پس از دستگیری عاملان اصلی این درگیری، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه قاتل فراری را در شهرستان فیروزکوه شناسایی کردند. کمتر از ۱۲ ساعت و با هماهنگی انجام شده متهم دستگیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا