ترندهای روز

قتل پسر دایی به خاطر اختلاف حساب

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

۱۲ ظهر خرداد در سال جاری وقوع درگیری مرگبار در چهارراه صدف تهران به محمدجواد شفیعی بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران گزارش شد. لذا وی به همراه تیم بررسی صحنه جنایت متشکل از کارآگاهان اداره دهم، عوامل اداره شناسایی پلیس آگاهی تهران بزرگ و کارشناسان پزشکی قانونی جهت آغاز تحقیقات راهی محل حادثه شد.

مقتول پسر جوانی بود که پس از ضربات چاقو جان خود را از دست داد و به بیمارستان منتقل شد. در تحقیقات مشخص شد مقتول افغانی و پسر عموی او عامل قتل و متواری شدن است.

در ابتدای تحقیقات مشخص شد متهم قتل دارای یک برادر دوقلو است که در اولین تحقیقات به عنوان قاتل دستگیر شد اما بعدا مشخص شد که قتل کار او نبوده و متهم با استفاده از فرصت متواری شده است. اما فرار او دیری نپایید و پس از چندین ماه فرار سرانجام دو روز پیش در حالی که در ساختمانی در حال ساخت در اطراف تهران مشغول به کار بود دستگیر شد.

متهم پس از دستگیری گفت: سال گذشته به همراه پسر عمویم در کرج به عنوان برقکار مشغول به کار بودم. او باید ۲۰ میلیون به من می داد، اما این کار را نکرد و همین باعث اختلاف و دعواهای گاه و بیگاه ما شد. ماجرا ادامه داشت تا اینکه ظهر آن روز با مقتول قرار ملاقات گذاشتم و با هم دعوا کردیم. با چاقو او را مجروح کردم و در حین فرار، چاقو را در خیابان انداختم و رفتم.

در حال حاضر این متهم تا پایان رسیدگی به پرونده در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا