ترندهای روز

قتل پیرزن تنها با هدف سرقت طلا

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

ماموران کلانتری دولت آباد به مرد جوانی که با سرعت در محدوده خیابان غیوری در حال دویدن بود مشکوک شدند و او را تحت بازداشت پلیس قرار دادند. این مرد به محض مشاهده ماموران به سرعت تغییر جهت داد و از محل متواری شد و بدین ترتیب عملیات مهار متهم آغاز شد و ماموران کلانتری دولت آباد پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به دستگیری وی شدند. موضوع را بررسی کند انتقال به کلانتری

بررسی های اولیه نشان داد که او مقداری طلا به همراه دارد که توضیح واضحی برای آن وجود ندارد، بنابراین نظریه سرقت قوی تر شد.

همین سرنخ کافی بود تا ماموران وارد مرحله بعدی تحقیقات پلیسی شده و به بررسی محل سرقت و شناسایی مال باخته بپردازند. متهم که منکر ارتکاب جرم شده بود در نهایت دقایقی قبل از دستگیری به سرقت از منزل یک زن مسن اعتراف کرد. بلافاصله تیمی از ماموران به محل سرقت رفتند و با رسیدن پلیس به محل، ماموران در کمال ناباوری با جسد زن مسن مواجه شدند. متهم اعتراف کرد که هنگام سرقت گردنبند با پیرزن درگیر شده و این زن جان خود را از دست داده است.

وی در ادامه گفت: یکی از بستگان نزدیک پیرزن کلید گاوصندوق خانه را به من داد و گفت داخل گاوصندوق مقدار زیادی پول و طلا هست، برو و آنها را بدزد. من هم به قصد سرقت از خانه اش وارد خانه اش شدم اما وقتی خواستم گردنبند طلایش را از گردنش بدزدم او را کشتم.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: جسد زن سالخورده برای تحقیقات بیشتر در اختیار سازمان پزشکی قانونی قرار گرفت و متهم برای تحقیقات بیشتر و دریافت دستور قضایی به دادسرا اعزام شد.

وی در پایان با بیان اینکه کشف جزئیات پرونده همچنان ادامه دارد، گفت: دستگیری سایر افراد مرتبط با این پرونده با دستور کار پلیس راهور صادر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا