ترندهای روز

قتل پیرمرد ۸۷ ساله به دلیل اختلاف خانوادگی

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

سرهنگ حمید نوری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ۹ تیرماه امسال در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آدم ربایی و سپس قتل یک پیرمرد ۸۷ ساله در یکی از روستاهای زابل. شهرستان و فرار عامل یا عاملان این جنایت، اقدامات تخصصی و ویژه کارآگاهان پلیس برای شناسایی و دستگیری آنها آغاز شد.

سرهنگ نوری با اشاره به بررسی دقیق این پرونده تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی زابل تحقیقات همه جانبه ای را در خصوص ابعاد جنایت و شناسایی قاتلان آغاز کردند و با انجام اقدامات تخصصی توانستند عاملان این قتل را شناسایی و عاملان این قتل را شناسایی کنند. آنها را تحت کنترل ظریف قرار دهید.

وی خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات فنی و ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی سرانجام در دو عملیات منسجم و ضربتی قاتل و چهار همدستش پس از ۵۷ روز فرار و زندگی مخفیانه در شهرستان های زابل و زاهدان در مخفیگاه خود دستگیر شدند. و دو نفر از آنها یک اسلحه کمری کلت به همراه ۱۸۳ فشنگ کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات تکمیلی پلیس به قتل این مرد سالمند اعتراف کرد، افزود: قاتل و همدستانش انگیزه این جنایت را اختلافات خانوادگی با مقتول عنوان کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا