ترندهای روز

قتل 2 جوان در درگیری بر سر قلیان

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

بازپرس سالار صنعتگر بازپرس شعبه ششم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران حوالی ساعت ۱:۳۰ با تلاش ماموران کلانتری ۱۳۰ نازی آباد از مرگ دو پسر در یکی از بیمارستان های جنوب این شهر مطلع شد. امروز هستم اولین دستور وی شناسایی قربانیان، خانواده های آنها و ثبت اظهارات و شکایات آنها بود.

پس از آن بازپرس به همراه کارشناسان پزشکی قانونی، اداره تشخیص هویت و عوامل اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای انجام تحقیقات لازم برای کشف حقیقت و دستگیری قاتل راهی محل شدند.

کادر درمانی بیمارستان درباره این دو متوفی گفت: ابتدا یکی از مجروحان را که بر اثر اصابت چاقو فوت کرده بود به بیمارستان آوردند و دقایقی بعد نفر دوم را به اورژانس آوردند. کادر درمان اورژانس بیمارستان به طور همزمان دو مصدوم را مداوا کردند. هر دو چاقو خوردند. با وجود سرعت عمل و دقت کادر درمانی بیمارستان، هر دو مصدوم به دلیل شدت شرایط و شدت جراحت جان باختند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد دو مقتول با هم دوست هستند که ابتدا یکی از آنها به نام حسن ۲۳ ساله و دقایقی بعد دیگری ۲۹ ساله به این شهر منتقل شدند. اورژانس بیمارستان

در مراحل بعدی تحقیقات، شناسایی قاتل دو دوست در دستور کار تیم جنایی قرار گرفت و فرضیات مختلفی از جمله دخالت دو مقتول در درگیری با حملات هوایی مطرح شد. دو دوست شناسایی شدند.

بررسی ها نشان داد این دو جوان به دلیل قلیان هایی که دوست بزرگتر به نام سعید به دوست کوچکترش قرض داده بود در این روز سقوط کردند. دوستان این دو مقتول که تعدادی از آنها شاهد درگیری آنها بودند، گفتند: تا جایی که می دانیم سعید یک قلیان داشت که به حسن قرض داده بود و چون قلیان زیبا و کوچکی بود، هر دو به آن معتاد بودند. . حتی سعید بارها به حسن گفته بود که قلیانم را به من بده، من آن را به تو قرض دادم و حالا می خواهم آن را پس بگیرم. اما حسن آن را پس نداد و سرانجام بر سر این موضوع درگیری پیش آمد.

جمع بندی ها و تحقیقات افراد مختلف حاکی از آن بود که ماجرای قلیان زمانی کشنده شد که سعید حوالی ساعت ۱۲:۳۰ جمعه شب با حسن تماس گرفت و برای چندمین بار از او قلیان خواست. حسن نیز به او پاسخ داد که اکنون در منطقه نازی آباد در گیم نت بازی می کند. برای همین بهتره سعید بره اونجا تا حرف بزنن.

سعید بعد از رسیدن به گیم نت به سمت حسن رفت و بعد از مدتی دعوا شروع شد. پس از آن دو دوست از گیم نت خارج شدند و در خیابان با هم درگیر شدند. این در حالی بود که دوستان و شاهدان نیز در حال تماشای آن ها بودند و فکر می کردند که ماجرا مانند گذشته به خیر و خوشی به پایان می رسد اما این بار درگیری بالا گرفت و کار به چاقو کشی رسید. اما هیچکس جلو نیامد و سعید با چاقو حسن را مجروح کرد. دوستان و تماشاگران حاضر در آنجا سعی کردند حسن را که در حال خونریزی بود به بیمارستان برسانند و ضارب که ترسیده و نگران شده بود اقدام به فرار کرد. در این بین یکی از دوستان حسن به درخواست دوستش برای جلوگیری از سعید از راه رسید. دوست حسن برای جلوگیری از فرار سعید با چاقو به سعید زد و سپس فرار کرد.

در حال حاضر پس از مشخص شدن حقیقت، اجساد هر دو قربانی به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات برای شناسایی محل اختفای دوست حسن ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا