اخبار اقتصاد ایران

قدردانی مدیر عامل شرکت سیمان خزر از فرماندار رودبار در راستای تحقق جهش تولید

مدیرعامل شرکت سیمان خزر در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان رودبار گفت: وی از مساعدت تمامی مدیران شهرستان رودبار به ویژه فرماندار در راستای تحقق جهش تولید قدردانی کرد و این حمایت ارزشمند را برشمرد. به عنوان یکی از ارکان تقویت خدمات رسانی این واحد صنعتی به منطقه است.

به منظور پیگیری و بررسی مسائل و موضوعات مرتبط با شهرستان لوشان، جلسه شورای اداری شهرستان رودبار با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر بابایی امام جمعه شهر لوشان برگزار شد. فرماندار شهرستان طهمورث عموپور، معاونین فرماندار و مدیران و روسای ادارات به میزبانی شرکت سیمان خزر در سالن همایش های شهید املاک شرکت سیمان خزر برگزار شد.

در این دیدار اسحاق جمال امیدی ضمن خیرمقدم به میهمانان و تبریک دهه کرامت و برکت امام رضا (ع) به تبیین نقش و جایگاه شرکت سیمان خزر در چرخه اقتصادی شهر و استان گیلان و بیان برخی مسائل و موانع پرداخت. در پیش. تولید و بیان کرد: وی از مساعدت تمامی مدیران شهرستان رودبار به ویژه فرماندار محترم در راستای تحقق جهش تولید قدردانی کرد و این حمایت ارزشمند را یکی از ارکان تقویت خدمت رسانی این واحد صنعتی به منطقه دانست.

در ادامه این جلسه طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار ضمن قدردانی از زحمات مدیریت و کارکنان شرکت سیمان خزر در عرصه تولید، اظهار داشت این دستاوردها موجب دلگرمی و امید مردم شریف رودبار شده است. شهر

در ادامه جلسه شورای اداری حجت الاسلام علی اکبر بابایی امام جمعه شهر لوشان، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر لوشان و تعدادی از مدیران و روسای شهرستان موارد مرتبط را مورد بررسی قرار دادند. مسائل و موضوعات و استاندار ضمن جمع بندی دستوراتی را به معاونین و روسای ادارات ابلاغ کرد. انجام دادند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا