ترندهای روز

قدر رامبد جوان را ندانستید، بسوزید و بسازید!

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

«نسیم» تا چند سال پیش با اجرای برنامه «خندوانه» با اجرای رامبد جوان یکی از پرمخاطب ترین شبکه های تلویزیونی بود، اما حالا به جایی رسیده که کنداکتورش پر از برنامه های تکراری و بی معنا شده است.

قدر رامبد جوان را ندانستید، بسوزانید و بسازید!

روزنامه خراسان در شماره امروز خود به انتقاد از عملکرد ضعیف شبکه نسیم پرداخت و نوشت:

* شبکه نشاط و سرگرمی که در ۲ سال اخیر برنامه های پرمخاطب و موفقی نداشته است، برنامه جدید پخش خود را در ابتدای ماه ربیع الاول با برنامه های تکراری پر کرده و از آن فاصله گرفته است. ماموریت اصلی

* شبکه نسیم در سال ۹۳ با ماموریت ایجاد هیجان و سرگرمی به طور رسمی افتتاح شد. بنابراین تولیدات این شبکه با سایر شبکه های تلویزیونی متفاوت بود. تمرکز نسیم با توجه به هویت و رسالت خود، تولید برنامه های مفرح، شاد و مفرح بود. این شبکه با تولید برنامه هایی چون «خندوانه»، «دورهمی» و «کودک شو» در انجام رسالت خود موفق بود. به این ترتیب شبکه نسیم یکی از پرمخاطب ترین برنامه های تلویزیونی در آمار نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما بود، اما تقریباً در دو سال اخیر این شبکه طبق وظایف خود نتوانست انتظارات مخاطبان را برآورده کند.

* در میان برنامه هایی که همزمان با آغاز ماه ربیع الاول از شبکه نسیم پخش می شود، تنها برنامه جدید «خوش نمک» است. البته این برنامه فاقد طراحی خوب و جذاب و همچنین ایده های خنده دار و جدید است. شرکت کنندگان آن نیز طعنه آمیز نیستند، بنابراین «خوش نمک» شروع موفقی نداشت و شکست خورد.

* شبکه نسیم ادامه مسابقه «کودک شو» را به برنامه پخش خود در ماه ربیع الاول اضافه کرد. این رقابت که با بازی پژمان بازغی فصل های موفقی را تجربه کرد، تکراری شده و تغییر در بازی ها و مراحل چاره ساز نبوده است.

* یکی دیگر از برنامه هایی که شبکه نسیم در جدول پخش قرار داده، مسابقه «بیغوبخند» است که البته منتخبی از آن روی آنتن است و تکراری است.

* مسابقه استعدادیابی «باگوب خند» کیفیت قابل قبولی دارد و تنوع رشته های آن در حوزه طنز نکته مهمی برای مسابقه است، اما «باگوبخند» برنامه پرمخاطبی نیست و به برگه برنده شبکه نسیم تبدیل نشده است. در این شرایط تکرار مسابقه بدون شک تماشاگران زیادی نخواهد داشت. فصل جدید «بقو خند» اول مهرماه پخش می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا