ورزشی

قرقیزستان را دست کم‌ نمی‌گیریم

وی ادامه داد: روند صعود به جام جهانی آسان نبوده است، ما پتانسیل داریم و می توانیم چندین بار به جام جهانی برویم. اکنون اولویت صعود است. با وجود قطر قهرمان جام ملت ها، امارات با برنامه، توسعه ازبکستان و قرقیزستان و کره شمالی کار ما آسان نیست.

مهاجم تیم ملی تصریح کرد: نباید کار پیش رو را دست کم بگیریم. ما هر چند سال یک بار به جام جهانی می رفتیم، کار سختی است. ما قرقیزستان را آنالیز کرده ایم، آنها دفاع خوبی دارند و منتظر ضد حملات هستند. ما این تیم را دست کم نمی گیریم و بازی سختی داریم.

طلرامی ادامه داد: به میدان خواهیم رفت تا بهترین عملکرد را ارائه دهیم تا با نتیجه خوب مردم را خوشحال کنیم. قول می دهم من و همه بازیکنان کم کاری نکنیم و به دنبال چیزهای دیگر نباشیم.

وی یادآور شد: من اینجا هستم تا با افتخار به تیم ملی کمک کنم. تمام تلاشم را می کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم تا در نهایت دل مردم را شاد کنم. ما با انگیزه کامل به میدان می آییم چون در غیر این صورت امیرقلانوی در جلسه فنی فقط بازیکنان بزرگ ما را نابود می کند.

مهاجم تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا توصیه خاصی به بازیکنان جوان دارد، خاطرنشان کرد: مسئولیت من این است که عملکرد خوبی داشته باشم، تلاشم باعث می شود که بازیکنان دیگر اگر دوست دارند من را در راس قرار دهند. جدول من مسئول توصیه کسی نیستم و بازیکنان شخصیت بالایی دارند. آنها می دانند چگونه یک زندگی حرفه ای داشته باشند.

طارمی افزود: اگر فردی درخواستی داشته باشد پاسخ می دهم اما می تواند رفتار من را در تمرین و خارج از تمرین ببیند و تحت تاثیر قرار بگیرد.

وی در پایان گفت: وقتی صحبت از مردم می شود، منظور همه ایران است، چه در داخل ایران و چه در خارج از ایران; از مردم خوب اصفهان تشکر می کنم، وقتی آمدیم شوکه شدیم. هنگام ورود و خروج از هتل افراد زیادی به استقبال می آیند و فضای بسیار خوبی در اصفهان حاکم است. آنها در طول تمرین سخت کار کردند. ما در کنار تیم ملی هستیم و نباید در رنگ باشگاه ها دخالت کرد. آنها باید ما را به عنوان بازیکن تیم ملی ببینند و در بازی فردا از ما حمایت کنند تا بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا