ورزشی

قصد خودنمایی نداشتم و عذرخواهی می‌کنم؛ سرباز ایران هستم

آرمین سهرابیان به جوانان توصیه کرد درگیر احساسات نشوند.

آرمین سهرابیان مدافع تیم فوتبال استقلال با ابراز تاسف از رسوایی های ایجاد شده در روزهای اخیر گفت: انتشار تصاویری از من در فضای فوتبال ایران جنجال های زیادی ایجاد کرد و به عنوان یکی از ورزشکارانی که همیشه اخلاق را در دستور کار قرار دادم و با الگو گرفتن از قهرمانان بزرگ کشور سعی کردم الگوی خوبی برای جوانان باشم، اما ناخواسته درگیر حاشیه ها شدم مردم ایران و جامعه بزرگ فوتبال.

وی افزود: هرگز قصد خودنمایی یا رفتار غیرعادی و متأسفانه در بازی با شمس را نداشتم آذر در قزوین ناخواسته و سهوا گرفتار رسانه ها شدم و همین امر باعث آزرده شدن روحیه جمعی جامعه ورزش شد.

مدافع تیم فوتبال استقلال افزود: تمام تلاشم این است که با گفتار، رفتار و عملکرد خوب در آینده مزاحمت های چند روز اخیر را جبران کنم و در خدمت ورزش ایران باشم. در راستای ارزش های کشور و ایران عزیز گام بردارد». .

سهرابیان افزود: لازم می دانم ابتدا از فوتبالدوستان عزیز به ویژه هواداران دوستدار استقلال عذرخواهی کنم و سپس از کمیته انضباطی، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و ارکان ورزش ایران عذرخواهی کنم.

وی گفت: برای حاکمیت بر ارزش های فرهنگی جامعه به نوجوانان و جوانان توصیه می کنم گرفتار رفتارهای عاطفی نشوند و به فرهنگ اصیل ایران اسلامی پایبند باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا