ورزشی

قطار اسامی در پرونده‌ها/ فوتبال پاک می‌شود؟

در روزهای اخیر نام های زیادی درباره فساد در فوتبال شنیده می شود اما واقعیت این است که جامعه فوتبال هنوز امید چندانی به محو واقعی فوتبال ایران ندارد. بارها و بارها در مقاطع مختلف امیدوار بوده ایم اما در به همان پاشنه چرخیده و با بانیان اصلی فساد فوتبال برخوردی نشده است.

در لیگ ایران از لیگ های بالا تا پایین همیشه شایعاتی مانند اشتباهات عمدی داوری و کم کاری بازیکنان مطرح بوده اما این مسائل هیچ گاه ثابت و تکذیب نشده است. حالا آیا شرایط فرق می کند؟

چند روزی است که نام های مختلفی در فضای مجازی مطرح می شود. یکی از آنها در باشگاه استقلال، دیگری در داخل و خارج از پرسپولیس و دیگری حتی در هیات مدیره فدراسیون فوتبال حضور داشت و حالا باید استعفا دهد.

نکته جالب اینجاست که حتی شنیده می شود مسئول برگزاری مسابقات هم که استعفا داد، این روزها همچنان به محل کار خود می رود. این چه نوع استعفای است؟

پاکسازی فوتبال مصمم است. حالا که قوه قضائیه و برخی از ارکان فوتبال روی کار آمده اند، باید فرصت را غنیمت شمرد و امیدوار بود. حالا که همه چیز برای پاکسازی فوتبال از عواملی مهیا شده است، ای کاش همه چیز شخم می خورد و مسائل مختلف فوتبال از سیر تا پیاز بررسی می شد.

فراموش نکنید که مدت هاست حتی درباره لیست تیم ملی با سرمربی ایرانی بحث هایی مطرح شده و گفته می شود سردبیری رسانه های ورزشی درگیر مسائل مختلفی است. حالا که این اتفاقات افتاده، ای کاش همه چیز بررسی می شد. کاش فوتبال پاک می شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا