خودرو

قطار اعطای پلاک تاریخی به ایستگاه آذربایجان شرقی رسید


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری و اتومبیل رانی، این مراسم به همت اداره خودرو و وسایل نقلیه گردشگری مرکز گردشگری و اتومبیلرانی استان آذربایجان شرقی در محل اداره کل میراث فرهنگی استان برگزار شد. گردشگری و صنایع دستی این استان.

از بین ۱۶ خودروی تایید شده مالکان خصوصی در استان آذربایجان شرقی، ۱۰ خودرو با اصالت فیزیکی و فنی موفق به دریافت تاییدیه از کارشناسان کارگروه شناسایی و حفاظت از وسایل نقلیه تاریخی شدند.

کارگروه شناسایی و صیانت از وسایل نقلیه تاریخی متشکل از وزارتخانه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ورزش و جوانان، صنعت، معدن و تجارت، پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، سازمان حفاظت محیط زیست و مرکز گردشگری و اتومبیلرانی است.

با اعطای پلاک های تاریخی به وسایل نقلیه ثبت نام شده، هدف این است که در حفظ هر چه بیشتر آنها مشارکت داشته باشیم.

در این مراسم حمزه زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سرهنگ نصیری رئیس شماره گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی استان آذربایجان شرقی و مالکان خصوصی خودروهای تاریخی حضور داشتند.

در پایان این مراسم صمدی رئیس اداره خودرو مرکز گردشگری و اتومبیلرانی استان از برگزاری دومین گردهمایی کارشناسی خودروهای تاریخی این استان در بهار سال آینده خبر داد و با بیان اینکه برگزاری این نشست ضروری است. به زودی منتشر خواهد شد.

دارندگان وسایل نقلیه قدیمی و تاریخی می توانند با ورود به سامانه دبیرخانه شناسایی و حفاظت از وسایل نقلیه تاریخی، پلاک و کارت شناسایی تاریخی را در وب سایت دریافت کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا