ورزشی

قطر پیشنهاد ایران را رد کرد/ تاشکند یا دبی؛ میزبان تیم‌ ملی

پس از اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به فدراسیون فوتبال ایران مبنی بر اینکه بازی تیم ملی فوتبال ایران و قطر در مرحله سوم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ با توجه به شرایط فعلی (بازی که انجام شد) نمی تواند در ایران برگزار شود. قرار است در مشهد برگزار شود). فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد انتقال بازی رفت و برگشت با قطر را داد تا قطر در بازی پیش رو میزبان ایران باشد اما حالا خبر می رسد که قطری ها با چنین چیزی موافق نیستند و این بازی باید برگزار شود. در کشور خود ثلات برگزار می شود.

به گزارش روزنامه «الشرق» قطر؛ اولین گزینه فدراسیون فوتبال ایران که مربوط به جابه جایی بازی های رفت و برگشت در قطر بود، از سوی فدراسیون فوتبال قطر رد شد و کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرد.

بر اساس این گزارش؛ حالا فدراسیون فوتبال ایران باید کشوری را به عنوان زمین بی طرف برای برگزاری بازی با قطر معرفی کند که اولین گزینه تاشکند است که هم اکنون تیم ملی برای رویارویی با تیم ملی ازبکستان در آن حضور دارد. گزینه دوم دبی، امارات است.

در پایان این گزارش آمده است؛ تصمیم نهایی در این زمینه را کنفدراسیون فوتبال آسیا اتخاذ خواهد کرد، البته شاخص ها نشان می دهد که امارات نزدیک ترین گزینه ایران برای میزبانی از قطر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا