اخبار بورس

قطعا حواس ما به تغییرات نرخ اوراق تسه خواهد بود/ استفاده از همه ظرفیت‌های کشور برای تامین مالی ساخت و ساز مسکن

مدیرعامل بانک مسکن گفت:

مدیرعامل بانک مسکن گفت: بانک مسکن پیشران است. صنعت مسکن موتور محرکه اقتصاد کشور است.

سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در گفتگو با ایران تحلیل، توضیح داد: بانک مسکن پیشران است. صنعت مسکن موتور محرکه اقتصاد کشور است. بانک مسکن به عنوان بانکی تخصصی در این زمینه به این مسئولیت متعهد بوده و تمام تلاش خود را برای تامین مالی آن به همراه شبکه بانکی با حمایت مالی طرح نهضت ملی انجام می دهد.

وی افزود: همیشه این سوال مطرح بوده که آیا مسکن فقط باید از طریق شبکه بانکی تامین مالی شود و آیا بازار سرمایه نمی تواند در این حوزه نقشی داشته باشد؟ امروز شاهدیم که این نوع صندوق ها اعم از صندوق زمین و ساختمان و صندوق های املاکی که دیده ایم به این توانایی پاسخ می دهند که می توانیم از تمام ظرفیت کشور برای تامین مالی نهضت و معضل ساخت و ساز در کشور استفاده کنیم. منطقه زمین و کاربری این تنوع یکی از برنامه هایی است که بانک مسکن با قدرت پیش می برد.

حسینی با استناد به اوراق «تسه» توضیح داد: اساساً معاملات بازار سرمایه بر اساس عرضه و تقاضا طراحی می‌شود، اما ما مدیران بازار هستیم که به عرضه و تقاضا در بازار توجه می‌کنیم و نظارت می‌کنیم که تعرفه‌های تأمین مالی خرید مردم تعدیل شود. نرخ بهره بازار در حال حاضر متعادل است. قطعا به تغییرات نرخ تسه توجه خواهیم کرد تا علاقه مندان به استفاده از این ظرفیت بتوانند این اوراق را با شرایط مناسب خریداری کنند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا