خودرو

قطعه‌سازان به همراه خودروسازان در مسیر جهش کیفیت تلاش کنند


آنچه دیگران می خوانند:

وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با اشاره به هدف گذاری تولید یک میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه خودرو در سال جهش تولید با مشارکت مردم گفت: صنعت خودرو.» ظرفیت توسعه مناسب و بیش از ۶۰ بخش دیگر با صنعت خودرو دارد. زیرا رونق تولید خودرو زمینه ساز رونق خطوط تولید در این تعداد صنایع است.

عباس علی آبادی توجه به خودروسازی را یکی از مهمترین برنامه های توسعه خودروسازان عنوان کرد و گفت: تحولات سریعی در دنیا در حال رخ دادن است و خودروسازان و قطعه سازان ایرانی باید خود را با این تحولات وفق دهند.

وی با بیان اینکه خودروسازان این پیام را دریافت کرده اند که به اهداف کمی و کیفی تولید پایبند هستند، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به این اهداف، قطعه سازان نباید به گلوگاه تبدیل شوند و با خودروسازان همکاری کنند. برای جلب رضایت ذینفعانی که همان مشتریان هستند، مسیر جهشی در کیفیت را در پیش بگیرید.

وزیر صامت با بیان اینکه به دنبال صادرات و بازارهایی هستیم که به روی ما باز شود، افزود: دنیا به سمت خودروهای برقی و هوشمند می رود و ما باید خود را با این خودروهای فعلی و آینده وفق دهیم. رویدادهای گذشته می تواند مبنایی برای تحولات آینده باشد.

علی آبادی گفت: جهش تولید زمانی اتفاق می افتد که رونق تولید اتفاق بیفتد و تولیدکننده نیاز به تولید و ارائه محصول با کیفیت داشته باشد.

وی با اشاره به برنامه های وزارت حراست برای دستیابی به اهداف کمی و کیفی تولید خودرو، تصریح کرد: در صنعت خودرو رضایت کافی وجود ندارد و برنامه های مختلفی در نظر گرفته شده است که با اندکی تامل به نتیجه می رسد. و رضایت مشتری افزایش خواهد یافت. اهداف ما بر اساس صدای مشتریانمان است.

لازم به ذکر است نوزدهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو روز سه شنبه نهم خردادماه به مدت چهار روز از ساعت ۸ الی ۱۶ پذیرای بازدیدکنندگان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران خواهد بود. در این نمایشگاه شرکت های ساپکو، محرزان، مهرکام پارس، ماشین ابزار، یاپکو، قالب های صنعتی ایران خودرو محصولات خود را در سالن خلیج فارس به نمایش گذاشتند.

لازم به ذکر است در این بازدید آقایان بابک احمدی معاون وزیر حمل و نقل، معاون وزیر صلح و رئیس هیات مدیره سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، حسن پور نماینده اقتصاد ایران حضور داشتند. کمیسیون و مصطفی طاهری عضو کمیسیون صنعت و معدن شورای اسلامی و پورمجیب مدیرعامل ساپکو وزیر صلح را همراهی کردند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا