ورزشی

قلعه‌نویی می‌ماند/ از جوانگرایی در تیم ملی استقبال می‌کنیم

مهدی تاج در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن وی خطاب به خبرنگاران گفت: اینکه در کنار مردم حضور داریم واقعاً توفیق است. مردم زودتر از هرکسی در این مراسم شرکت کردند و توقعی از مسئولان برای حضور در این مراسم دارند. این انتظارات افراد را مسئولیت پذیرتر می کند.

تاج درباره نتایج نرسیدن تیم ملی در جام ملت های آسیا به فینال گفت: به هر حال فوتبال است و اتفاقات مهمی در آن می افتد. نظر من این است که این تیم توانایی برد را داشت. ارزیابی من این است که این تیم با حمایت ها و برنامه ریزی هایی که انجام شد توانایی قهرمان شدن را داشت و حالا باید برای آینده تلاش کنیم. نقاط ضعف بسیار جدی وجود دارد. از طرفی فدراسیون از صحبت های آقای قلعه نویی در مورد جوانان استقبال می کند.

وی در پاسخ به این سوال که ارزیابی خود از عملکرد تیم ملی با کادر فنی ایران در جام ملت های آسیا چگونه بود؟ وی تصریح کرد: راضی هستم و به همین دلیل مطمئن هستم که اتفاقات خوبی خواهد افتاد. ژاپن هم حذف شد اما سرمربی ژاپنی اش را حفظ کرد. ارزیابی ما این است که تیم باید کمی جوان تر شود. فدراسیون از همان حرف هایی که آقای قلعه زد استقبال می کند. ما فقط منتظر برنامه اجرایی آقای قلانوی هستیم که رویه جوانسازی ایشان خواهد بود.

تاج در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی با امیر قلعه نویی ادامه می دهد یا خیر؟ گفت؟ بله ادامه دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره جام جهانی فوتبال ساحلی نیز گفت: پیش بینی ما این است که تیم بتواند در بین ۴ تیم مسابقات قرار بگیرد و فکر می کنم بتوانیم اسپانیا را هم شکست دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا