ورزشی

قلی‌زاده به پرسپولیس می‌آید؟ مذاکرات نهایی در حال انجام است

گفته می شود انتقال علی قلی زاده از لهستان به لیگ ایران و باشگاه پرسپولیس حدود ۱.۱ میلیون دلار (حدود ۶۰ میلیارد تومان) هزینه دارد.

علی قلی زاده پس از درخشش در پیراهن سایپا به تیم ملی رسید و همزمان راهی بلژیک شد تا برای شارلوا بازی کند. او سال ها یکی از مهره های کلیدی شارلوا بود و البته حضور در تورنمنت های مختلف بین المللی را با تیم ملی ایران تجربه کرد. قلی زاده پس از مدت کوتاهی برای قاسم پاشا در سوپرلیگ ترکیه با مبلغ یک میلیون و ۸۰۰ هزار یورو به لخ پوزنان پیوست و رکورد گران ترین بازیکن تاریخ این باشگاه را شکست. او در ابتدای کارش مصدوم شد و مدت زیادی از میادین دور بود. در همین زمان بود که انتقادها برای خرید لخ پوزنان ایرانی آغاز شد و هواداران این تیم مدیران باشگاه را مقصر جذب ستاره ایرانی دانستند. آنها معتقد بودند چرا باید برای بازیکنی که مصدوم است چنین مبلغی هزینه شود؟

قلی زاده فصل ناموفقی را در لهستان سپری کرد اما در نقل و انتقالات تابستانی به چند تیم بزرگ ایرانی علاقه مند بود. تراکتورسازی، پرسپولیس، استقلال و سپاهان برای او فرش قرمز پهن کردند اما چپ پای فنی تیم ملی تصمیم گرفت در لهستان بماند و با پیراهن لخ پوزنان احیا شود. او در بازی های ابتدایی چندان مورد توجه کادرفنی قرار نگرفت اما برای اولین بار در این هفته توانست تاثیرگذار باشد و یک پاس گل بدهد. این در حالی است که رسانه های لهستانی قلی زاده را مقابل زاگلبیه نشان دادند و از او تمجید کردند. این روزها زمزمه هایی مبنی بر بازگشت او به ایران و علاقه پرسپولیس و استقلال برای جذب او شنیده می شود و مشخص نیست تا هفته آینده حضور این بازیکن در لخ پوزنان قطعی شود یا انتقالی خبرساز. خواهد داشت

قلی زاده با جدیت بیشتری نسبت به سایر تیم ها با مدیران پرسپولیس مذاکره کرد و تا دوشنبه مهلت خواست تا پاسخ نهایی رضا درویش را بدهد. به نظر می رسد مدیران پرسپولیس گرفتن رضایت نامه را به قلی زاده واگذار کرده اند و او هم قول داده است با مذاکره بتواند مسیر جدایی از لخ پوزنان را هموار کند. گفته می شود پرسپولیس یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلار (حدود ۶۰ میلیارد) برای بسته کامل این انتقال کنار گذاشته و تمام کارها را به قلی زاده سپرده است. وینگر فنی تیم ملی امیدوار است بتواند با پرداخت مبلغی نه چندان بالا رضایت نامه خود را بگیرد و پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. با توجه به مبلغ بالایی که لخ پوزنان برای خرید قلی زاده هزینه کرد و همچنین پاس گلی که در بازی گذشته داد، کار رضایت نامه و انتقال به پرسپولیس کمی سخت اما در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا