ورزشی

قهرمانی استقلال را حس کردم

مهدی پاشازاده درباره برتری ۲-۱ استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: بازی زیبایی بود و هر دو تیم تمام تلاش خود را انجام دادند. حساسیت ها بازی را خراب نکرد و هیجان خوبی داشت. بازیکنان استقلال با جان و دل جنگیدند و این خیلی مهم بود. در سه، چهار هفته گذشته به این موضوع اشاره کردم که بازیکنان باید بیشتر به خاطر هواداران تلاش کنند و در دیدار با ذوب آهن پاداش خود را گرفتند. بازگشت به بازی و جبران گل خورده شخصیت تیم و بازیکنان استقلال را نشان داد.

وی درباره تاثیر جلال الدین مشاریپوف و گوستاوو بلانکو در استقلال اظهار داشت: در کیفیت بلانکو و مشاریپوف شکی نیست اما هر بازیکن خارجی که می آید باید کیفیت بالایی داشته باشد. این دو بازیکن در یک تیم هستند و در جایی بازی می کنند که بتوانند بیشترین گل را بزنند، پشت مهاجم یا مهاجم قرار دارند و به همین دلیل موقعیت های گلزنی زیادی دارند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به ۴ هفته پایانی باقی مانده برای شاگردان جواد نکونام یادآور شد: بازیکنان باید تمرکز داشته باشند و به دنبال عملکرد خود باشند. پیگیری نتایج تیم های دیگر کار درستی نیست. اگر کارمان را درست انجام دهیم، قطعا پیروز خواهیم شد. با تلاش بازیکنان و اشتیاق هواداران قهرمانی استقلال را حس کردم. وقتی تیم ۱-۰ عقب بود قاطعانه گفتم ۲-۱ می بریم. وقتی استقلال گل دوم را زد اطرافیان با تعجب به من نگاه کردند. قرار بود به استادیوم بروم اما چون حوصله ام سر رفته بود نتوانستم بروم اما بازی بعد حتماً به ورزشگاه خواهم رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا