ورزشی

قوای صنعتی بر قوای ورزشی پیروز شد

رضا درویش درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس گفت: هم لیموچی و هم آقایی پور را می خواستیم. هم این بازیکن مصاحبه کرد و هم گفت پرسپولیسی است و هم مدیرعامل باشگاه رسما اعلام کرد اولین باشگاهی که برای جذب لیموچی اقدام کرد پرسپولیس بود. اسناد آن نیز موجود است. نمی دانم با چه معیاری به باشگاه دیگری می روند؟

آنها با بازیکن جدا شده ما ۶۸ میلیارد تومان قرارداد بستند

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: شنیدم یکی از این بازیکنان که از پرسپولیس به تیم دیگری رفته، ۶۸ میلیارد تومان قرارداد بسته است. اگر اینطور است باید به بهترین بازیکنانمان ۱۰۰ میلیارد تومان بدهیم! اینگونه از بازیکنان ما سوءاستفاده شده است.

برای پیوستن لیموچی به سپاهان، مدیران بالادستی موافقت کردند

وی درباره اینکه چرا جذب مهدی لیموچی به نتیجه نرسیده است، گفت: نیروهای صنعتی بر نیروهای ورزشی پیروز شده اند و مدیران ارشد هم توافق کرده اند که این اتفاق بیفتد. برای اینکه ثابت کنیم کار می کنیم امروز صبح هم نوشتیم و گفتم بالاترین مبلغ را برای انتقالش می دهیم. روابط غیر فوتبالی و صنعتی این دستاورد را برای آنها داشت. ما اولین متقاضی بودیم و بالاترین قیمت را اعلام کردیم.

وی افزود: می دانم یکی از این تیم ها قبل از گرفتن بازیکن جدید به سقف بودجه خود رسیده بود، چطور می توانند قرارداد جدید ببندند؟ حتما می دانید که اگر بازیکن مجبور باشد بین پرسپولیس و تیم دیگری یکی را انتخاب کند، اگر آن تیم ۱۰ تا ۱۵ میلیارد بیشتر بپردازد، باز هم پرسپولیس را انتخاب می کند، اما حالا بازیکن به تیم دیگری می رود. پس چگونه می خواهد سقف بودجه را برآورده کند؟ فوتبال ما به کجا می رود؟ ببینید همانقدر که مبلغ قراردادها رشد کرده، فوتبال ما هم رشد کرده است؟ می توانید ۵ بازیکن جدید را نام ببرید که فوق العاده بوده اند؟

در دو فصل اخیر ۱۵۰ میلیارد تومان گزینه قهرمانی داده ایم

درویش در ادامه با بیان اینکه برخی باشگاه ها نه تنها بازار بلکه فوتبال را خراب کرده اند، گفت: متاسفانه دلالان در همه فوتبال ما ریشه دوانده اند. بانکی به کمک ما آمد و تمام بدهی های ما را در این فصل پرداخت کرد. تیم‌های دیگر قهرمانی را کسب نکرده‌اند و نمی‌دانند پرداخت گزینه‌های قرارداد چقدر سخت است. برای گزینه قهرمانی دو فصل اخیر نزدیک به ۱۵۰ میلیارد تومان پرداخت کرده ایم. تهیه این پول واقعا سخت است. یک بانک نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت بدهی ها و قراردادهای اختیار معامله به ما کمک کرده است. هیچ کس این چیزها را نمی بیند.

من ۵۰ سال طرفدار پرسپولیس بودم و الان مدیرعامل باشگاه هستم

وی تاکید کرد: از زمانی که به پرسپولیس آمدم ثابت کردم تحت فشار فضای مجازی و دلالان قرار نخواهم گرفت. خدا هم از وقتی اومدم کمکم کرد تا تیم خوبی بسازم. آیا پارسال که تیم را بستم بهترین بازیکنان را جذب نکردم؟ پارسال که سه جام گرفتیم بهترین بازیکنان را جذب کردیم. الان هم همینطور است. هیچ هواداری به اندازه من به پرسپولیس اهمیت نمی دهد. چون ۵۰ سال طرفدار پرسپولیس بودم و الان مدیرعامل هستم. بنابراین سعی می کنم بهترین تیم را ببندم. درست نیست جلوی باشگاه تحریک کنند و شعار بدهند. آیا هوادار بیشتر از من نگران است؟ می گویند فلان بازیکن را جذب کن، با آن بازیکن تماس گرفتیم و یک ماه است که منتظر او هستیم. جالب است که همیشه می گوید به من علاقه دارد اما منتظر است تا پیشنهادات دیگرش را بررسی کند. پرسپولیسی است که می آید، قرارداد می بندد و می رود و خیلی از مزایایش را از دست می دهد.

عدم حضور باهویی و حنانوف به دلیل مصدومیت بود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا سهمیه خارجی این تیم به دلیل استفاده کم از نبیل باهویی و وحدت حنان اف کاهش پیدا کرده است، گفت: نبیل باهویی از هفته چهارم آمد و در دو بازی مصدوم شد. از طرفی وحدت حنان اف در تیم ملی کشورش مصدوم شد و کمتر بازی کرد. در آیین نامه آمده است که اگر بازیکن خارجی سالم باشد و بازی نکند، در صورتی که مصدوم باشد و نتواند بازی کند، از سهمیه بازیکن خارجی کسر می شود. گاهی مجبور می شدیم وحدت هانوف را با مصدومیت روی نیمکت بنشینیم.

وی در پایان گفت: هواداران پرسپولیس بدانند بهترین بازیکنان اعم از خارجی و داخلی را جذب می کنیم و اسیر فضای مجازی و دلالان نخواهیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا