اخبار اقتصاد ایران

قیمت آپارتمان نوساز در منطقه 6 تهران متری چند؟

خرید آپارتمان نوساز در مرکز شهر به دلیل دسترسی آسان مزیت خوبی محسوب می شود. با چرخی در سایت های خرید و فروش خانه در منطقه ۶ تهران، به خانه های نوساز یا باز نشده برمی خوریم که علاوه بر موقعیت جغرافیایی خوب، دارای طرح های جدید و به روز هستند؛ خانه هایی که تقریباً متری ۱۰۰ تا ۱۸۰ میلیون تومان قیمت دارند.

خانه نوساز؛ متری ۱۰۶ میلیون تومان

حوالی بلوار کشاورز یک خانه نوساز و بدون کلید طبقه دوم و تک واحدی برای فروش آگهی شده است. این خانه ۱۵۵ متری دارای سه اتاق خواب و دو پارکینگ می باشد. طبق تصاویر این آگهی، خانه مذکور پر از امکانات، دارای پنجره های بزرگ و طراحی مدرن می باشد. هر متر مربع از این خانه ۱۰۶ میلیون تومان قیمت دارد و ارزش کل آن حدود ۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون خواهد بود.

خانه بدون قفل؛ متری ۱۸۰ میلیون تومان

آپارتمان ۱۲۷ متری در یوسف آباد دو خوابه و پارکینگ هنوز تحویل نشده است. این خانه برای فروش در سایت های خرید و فروش خانه درج شده است و از امکانات آن می توان به انباری، لابی و نگهبانی ۲۴ ساعته، تراس جادار و اتاق هایی با نور مناسب اشاره کرد. هر متر از این خانه ۱۸۰ میلیون تومان و قیمت کل آن ۲۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون است.

قیمت آپارتمان ۱۱۲ متری نوساز ۲۰ میلیارد تومان

طبق آگهی خرید خانه در منطقه ۶ و محدوده یوسف آباد خانه ۱۱۲ متری نوساز و باز نشده به فروش می رسد. این خانه دارای دو اتاق خواب، دو پارکینگ، لابی، نگهبانی، تراس قابل استفاده و سیستم تهویه مطبوع می باشد. چنین خانه ای متری ۱۸۰ میلیون تومان است و برای ۱۱۲ متر باید حدود ۲۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت شود.

آپارتمان نوساز; متری ۱۷۰ میلیون تومان

در اطراف منطقه جهان آرا یک خانه کلیدی دیگر به فروش می رسد. این خانه ۱۲۳ متری دارای دو اتاق خواب و پارکینگ می باشد. همچنین تا به حال کسی در این خانه زندگی نکرده و کاملا نوساز است. این ملک علاوه بر لابی مجلل، نگهبان، تراس، سیستم تهویه مطبوع و سالن اجتماعات دارای آنتن مرکزی نیز می باشد. این خانه با متراژ ۱۷۰ میلیون و در مجموع ۲۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون به فروش می رسد.

از طرفی آپارتمانی ۱۰۸ متری در امیرآباد دو خوابه و پارکینگ در آگهی های فروش به چشم می خورد. این خانه نوساز دارای بالکن مناسب، پنجره های نورگیر بزرگ، آنتن مرکوری و انباری می باشد. ارزش هر متر مربع از این خانه حدود ۱۳۵ میلیون تومان است که در مجموع ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان می شود.

خانه نوساز در منطقه ۶; متری ۱۵۰ میلیون تومان

پیمایش در سایت‌های خرید خانه در منطقه ۶ خانه‌ای را در خیابان کارگر شمالی با سه اتاق خواب و دو پارکینگ نشان می‌دهد. این خانه نوساز ۱۵۰ متری دارای سالن بزرگ با نورگیرهای مناسب می باشد. ضمناً این واحد دارای لابی بزرگ جهت برگزاری جلسات ساختمانی می باشد. این خانه متری ۱۵۰ میلیون تومان حدود ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون به فروش می رسد.

یک خانه ۱۲۵ متری دو خوابه و پارکینگ در محله یوسف آباد به فروش می رسد. این خانه نوساز دارای انباری، آنتن مرکزی، بالکن، لابی و نگهبان است و متری ۱۸۰ میلیون به فروش می رسد. مجموع این خانه ها حدود ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون است.

۶ میلیارد تومان آپارتمان ۶۵ متری

آپارتمان ۶۵ متری یک خوابه در خیابان فلسطین شمالی آگهی شده است. این خانه دو سال پیش ساخته شده که کاملا بازسازی شده و نوساز محسوب می شود، دارای نورپردازی بسیار مناسب و انباری و پارکینگ و آسانسور می باشد. طبق آگهی این خانه ۶ میلیارد تومان برای فروش آگهی شده است که متری آن حدود ۱۰۰ میلیون تومان قیمت دارد./کاماپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا