اخبار اقتصاد ایران

قیمت به روز آپارتمان در منطقه 5 تهران

قیمت آپارتمان در منطقه ۵ تهران تحت تاثیر عوامل مختلفی است. این عوامل بسته به سال ساخت، وسعت خانه، دسترسی به مراکز خرید و سرگرمی و نزدیکی به وسایل حمل و نقل عمومی می تواند متفاوت باشد. این منطقه شامل بخش بزرگی است که در شمال غرب تهران قرار دارد.

قیمت آپارتمان ۹۰ متری در شهر زیبا

یک واحد آپارتمان نوساز ۹۰ متری ساخت ۱۴۰۳ در منطقه شهرزیبا ۳۷ میلیون و ۷۷۷ هزار تومان قیمت گذاری شده است. این ساختمان دارای تمامی امکانات لازم می باشد. پارکینگ مستند، انباری و آسانسور از ویژگی های این ملک می باشد. واحد مورد نظر در طبقه چهارم واقع شده است و از طرفی تمامی متریال به کار رفته در این واحد از برندهای معتبر امروزی می باشد. قیمت کل این آپارتمان ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

قیمت یک آپارتمان ۹۰ متری در پونک چقدر است؟

یک آپارتمان ۸۸ متری ساخت ۱۳۸۸ متری ۱۰۳ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این واحد دارای دو خواب و در طبقه چهارم می باشد. البته ساختمان دارای آسانسور است و یکی از مزایای این واحد داشتن بالکن بزرگ و قابل تنظیم می باشد. قیمت این واحد ۹ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

یک آپارتمان دیگر در همین پونک با متراژ ۹۰ متر و دو خواب، ساخت سال ۱۳۹۲، متری ۱۲۷ میلیون تومان قابل خرید است. این واحد بسیار خوب و بدون حواس پرتی طراحی شده است. مزیت این واحد روشنایی همزمان شمال و جنوب است و قیمت کل آن ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

یک آپارتمان ۹۰ متری که طراحی بسیار خوبی دارد در محدوده پونک خیابان اشرفی اصفهانی متری ۱۰۶ میلیون قیمت دارد. این واحد دارای ۲ خواب و در طبقه سوم دارای آسانسور می باشد. این آپارتمان ساخت سال ۱۳۸۸ دارای انباری و پارکینگ می باشد. این ملک را می توانید با ۹.۶ میلیارد تومان خریداری کنید.

یک واحد آپارتمان ۹۰ متری دو خوابه در بلوار عادل پونک متری ۱۲۰ میلیون تومان است. ملک مورد نظر در طبقه دوم واقع شده و هر دو اتاق خواب دارای متراژ استاندارد می باشند. قیمت این ملک ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

آپارتمان ۹۰ متری در منطقه اشرفی اصفهانی خیابان باغ فیض ۲ خوابه متری ۹۶ میلیون تومان. این ساختمان به مترو و ایستگاه بی آر تی نزدیک است و برای رفت و آمد مشکلی نخواهید داشت. در آگهی این واحد ذکر شده است که مالک حاضر به معاوضه این ملک با واحدهای بزرگتر است و قیمت آن را ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تعیین کرده است.

آپارتمانی دیگر در محله باغ فیض پونک دو خوابه واقع در طبقه ۵ ساختمان متری ۹۹ میلیون تومان قابل خرید است. این آپارتمان که در سال ۱۳۹۴ ساخته شده است با قیمت تمام شده ۸ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

قیمت آپارتمان در سردار جنگل جنوبی

یک واحد آپارتمان دو خوابه ۹۰ متری ساخت ۱۳۹۴ در طبقه پنجم در محدوده باغ فیض ۹۹ میلیون قیمت دارد. این واحد در سال ۱۳۹۴ ساخته شده و در شمال واقع شده است. قیمت این ملک ۸ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان است.

یک واحد آپارتمان ۹۰ متری دیگر در محدوده پونک، خیابان سردار، جنگل زبون به مبلغ ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قابل خریداری است. این ملک در طبقه سوم با آسانسور و در سال ۱۳۹۷ ساخته شده است و برای این ملک ۹۷ میلیون تومان قیمت تعیین کرده اند./Kamapress

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا