ارزهای دیجیتال

قیمت بیت کوین به کدام سمت می‌رود؟

پس از ناکامی در شکستن سطح مقاومت ۷۲۹۸۳ دلاری، قیمت بیت کوین به کاهش خود ادامه داد. اگرچه قیمت بیت کوین بالاتر از میانگین متحرک ساده یک روزه (SMA) باقی می ماند، اما این شکست باعث شده است که قیمت از ۷۱,۹۴۲ دلار به ۶۶,۷۸۵ دلار کاهش یابد و در نمودارهای ۱ ساعته و ۴ ساعته به زیر SMA کاهش یابد. این سقوط به زیر SMA می تواند شروع یک بازار نزولی باشد.

در زمان نگارش این مقاله، هر بیت کوین حدود ۶۷۶۳۵ دلار معامله می شود. این ارز دیجیتال ۰.۱۴ درصد رشد کرد و ارزش بازار آن به بیش از ۱.۳ تریلیون دلار رسید. حجم معاملات ۲۴ ساعته بیش از ۲۵ میلیارد دلار است و ارزش بازار و حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۱.۱۴ و ۶.۰۷ درصد کاهش داشته است.

وضعیت قیمت بیت کوین در نمودارهای ۴ ساعته و یک روزه

در عرض چهار ساعت، بیت کوین به زیر میانگین متحرک ساده سقوط کرد. این نشان می دهد که قیمت بیت کوین می تواند از این نقطه به بعد شروع به حرکت به سمت پایین کند.

MACD 1 ساعته همچنین نشان می دهد که قیمت بیت کوین می تواند نزولی باشد زیرا هیستوگرام های MACD زیر خط صفر هستند. علاوه بر این، خطوط MACD و سیگنال با هم برخورد کرده اند و در حال حاضر زیر خط صفر MACD هستند که نشان دهنده روند نزولی قیمت است. اگر به نمودار روزانه نگاه کنیم، می بینیم که قیمت بیت کوین به میانگین متحرک ساده روز قبل (SMA) نزدیک می شود. علاوه بر این، اندیکاتور MACD در بازه زمانی روزانه نیز الگویی را نشان می دهد که احتمال کاهش قیمت بیت کوین را به دلیل قرار گرفتن هیستوگرام ها در زیر خط صفر MACD تقویت می کند.

خطوط MACD و سیگنال با هم برخورد کرده اند و به خط صفر MACD نزدیک می شوند. با بررسی شکل گیری قیمت و همچنین اندیکاتور MACD در هر دو بازه زمانی (ساعتی و روزانه)، این احتمال وجود دارد که بیت کوین کاهش قابل توجهی را تجربه کند و به طور بالقوه وارد روند نزولی شود.

آیا قیمت بیت کوین به بالاترین سطح جدیدی می رسد؟

قیمت بیت کوین در حال حاضر حدود ۶۷۶۳۵ دلار است. اگر این سطح حمایت شکسته شود، ممکن است قیمت به سمت سطح حمایت بعدی که در ۵۰۶۰۴ دلار قرار دارد کاهش یابد. علاوه بر این، سطوح پشتیبانی اضافی زیر ۶۷۶۳۵ دلار وجود دارد که در صورت شکسته شدن سطوح حمایت ۵۰۶۰۴ دلار و ۶۰۱۴۶ دلار، بیت کوین آنها را آزمایش خواهد کرد.

با این حال، اگر قیمت بیت کوین بتواند با موفقیت از تمام سطوح حمایتی ذکر شده بازگردد، یک روند صعودی آغاز می شود و به سمت سطح مقاومت قبلی خود در ۷۳۲۰۳ دلار حرکت می کند. اگر این سطح مقاومت شکسته شود، می‌توانیم شاهد یک روند صعودی جدید باشیم که حتی می‌تواند به رکورد قیمت منجر شود.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال ایران تحلیل بخوانید.

سلب مسئولیت: برای همه روشن است که ورود به معاملات در هر نوع بازاری الزامی است دانش و تجربه کافی است. این گزارش ایران تحلیل صرفاً در راستای تحلیل داده ها و اخبار مربوطه می باشد و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی را برای هر نوع تراکنش به خوانندگان عزیز ارائه نمی دهد.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا