ارزهای دیجیتال

قیمت بیت کوین به کدام سمت می‌رود؟/ نهنگ‌ها مشغول شکارند!

به گزارش افق میهن، داده های بلاک چین حاکی از آن است که نهنگ های بیت کوین، دارندگان اصلی این ارز دیجیتال، بیشتر احتمال دارد سکه های بیشتری جمع کنند. این مشکل می تواند نشانه ای از بازگشت اعتماد به بازار صعودی باشد.

پس از اینکه قیمت بیت کوین در ماه مارس به بالاترین حد خود رسید، تجدید حیات در فعالیت نهنگ ها باعث شد که بازار اصلاح قابل توجهی را تجربه کند.

نهنگ های بیت کوین بازگشتند: نشانه هایی از احیای بازار گاوی

شرکت تحلیل بازار ارزهای دیجیتال Cryptocoin قدرت خرید قوی نهنگ ها را برجسته کرده است. این نشان می دهد که با وجود ترس ها و عدم قطعیت های حاکم بر بازار، نهنگ ها همچنان قیمت های فعلی را برای خرید و انباشت بیت کوین مناسب می دانند.

تحلیلگران به افزایش درصد تغییر ۳۰ روزه در نگهداری آدرس نهنگ ها، همراه با افزایش کل مقدار بیت کوین آنها اشاره کرده اند.

نهنگ ها به شدت بیت کوین را در بازارهای گاوی خریداری می کنند

نهنگ ها که به عنوان صاحبان آدرس های بیت کوین تعریف می شوند که بین ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ بیت کوین در اختیار دارند (به استثنای شرکت های استخراج و صرافی های ارزهای دیجیتال)، تمایل دارند بیت کوین را با شدت بیشتری در بازارهای صعودی بخرند و فعالیت خرید خود را در بازارهای نزولی کاهش دهند.

بازار ارزهای دیجیتال شاهد بازگشت احتمالی اعتماد به روند صعودی (بازار گاوی) است. داده های بلاک چین نشان می دهد که دارندگان بزرگ بیت کوین به طور فزاینده ای مایل به جمع آوری این ارز دیجیتال از طریق افزایش خرید هستند. این می تواند نشانه مثبتی برای بازار باشد.

فعالیت نهنگ بیت کوین پس از رسیدن این ارز به بالاترین حد خود در ماه مارس کاهش یافته بود. با این حال، به نظر می رسد نهنگ ها با کاهش قیمت ها به بازار بازگشته اند.

نهنگ ها در حال شکار هستند!

تحلیلگران CryptoQuant بر خرید قوی از نهنگ ها تاکید کرده اند. این نشان می‌دهد که با وجود نگرانی‌های موجود در بازار، نهنگ‌ها همچنان قیمت‌های فعلی را فرصت خرید خوبی می‌دانند. تجزیه و تحلیل داده های بلاک چین نشان می دهد که خرید نهنگ در یک دوره ۳۰ روزه افزایش یافته است. مقدار کل بیت کوین که توسط نهنگ ها نگهداری می شود نیز افزایش یافته است.

به طور کلی، رفتار نهنگ ها نشان دهنده خوش بینی آنها نسبت به آینده بیت کوین است. اما باید توجه داشت که بازار ارزهای دیجیتال همواره با نوساناتی همراه بوده و پیش بینی دقیق توسعه آن دشوار است.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال افق میهن بخوانید.

سلب مسئولیت: همانطور که برای همه روشن است، تجارت در بازارها از هر نوعی نیاز به دانش و تجربه کافی دارد. این گزارش افق میهن صرفاً در راستای تحلیل داده ها و اخبار مربوطه می باشد و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی را برای هر نوع تراکنش به خوانندگان عزیز ارائه نمی دهد.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا