ارزهای دیجیتال

قیمت بیت کوین به یک میلیون دلار می‌رسد؟

به گزارش ایران تحلیل:






کتی وود انتظار دارد بیت کوین تا قبل از سال ۲۰۳۰ به یک میلیون دلار برسد.



به گزارش ایران تحلیل، در جدیدترین اخباری که جامعه ارزهای دیجیتال را هیجان زده کرده است، کتی وود، مدیرعامل ARK Invest پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین تا پایان دهه جاری می تواند از یک میلیون دلار فراتر رود.

پیش بینی صعودی قیمت بیت کوین پس از دستاوردهای قانونی

کتی وود، یکی از حامیان معروف بیت کوین، اکنون هدف خود را بالاتر از یک میلیون دلار تا سال ۲۰۳۰ تعیین کرده است. این تغییر پس از پیش‌بینی اولیه آن برای امسال رخ داد که ارزش بیت‌کوین را تا ۱.۵ میلیون دلار می‌خواست. اعتماد وود با تحولات نظارتی اخیر، از جمله تصویب ۱۱ صندوق قابل معامله در مبادلات بیت کوین (ETF) توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار افزایش یافته است، که او آن را “گامی بزرگ” توصیف می کند.

دخالت نهادها

وود به عدم پذیرش بیت کوین توسط شرکت های مالی بزرگ مانند مورگان استنلی، مریل لینچ و بانک آمریکا به عنوان نشانه ای از پتانسیل آن اشاره می کند. او استدلال می‌کند که مشارکت این شرکت‌ها در معاملات بیت‌کوین به شدت بر قیمت تأثیر می‌گذارد و نشان می‌دهد که هدف ۱ میلیون دلاری ممکن است حتی یک تخمین محافظه‌کارانه باشد.

رویدادهای آینده به عنوان کاتالیزور برای یک رالی صعودی

افزایش قیمت بیت کوین به ۱ میلیون دلار می تواند نزدیک تر از حد انتظار باشد. در مرحله بعد، جامعه ارزهای دیجیتال توجه ویژه ای به دو رویداد مهم پیش رو دارد. اولین رویداد در ۱۹ آوریل و دوم در ۲۳ می برگزار می شود.

لازم به ذکر است که هاوینگ چهار ساله بیت کوین در ماه آوریل انجام خواهد شد. هاوینگ یک رویداد از پیش تعیین شده در بیت کوین است که پاداش استخراج کنندگان را به نصف کاهش می دهد و منجر به عرضه کمتر بیت کوین های تازه صادر شده می شود. به گفته تجار، این اتفاقات در گذشته باعث افزایش قیمت ها شده است.

از آنجایی که ETF های بیت کوین شروع به معامله کرده اند، راه اندازی ETF های اتریوم تقریبا قطعی به نظر می رسد. اگر SEC وجوه را رد کند، متقاضیان می توانند درخواست تجدید نظر کرده و در دور دوم بررسی برنده شوند، همانطور که Grayscale با ETF بیت کوین خود در سال گذشته انجام داد.

از آنجایی که اتریوم بلاک چین اصلی در دنیای رمزنگاری است، ETF ها می توانند تمام ارزهای دیجیتال پیشرو را پس از نصف شدن بیت کوین به ارتفاعات جدیدی برسانند.

برای گزارش های بیشتر، به سایت ارزهای دیجیتال مراجعه کنید.

سلب مسئولیت: همانطور که برای همه روشن است، تجارت در بازارها از هر نوعی نیاز به دانش و تجربه کافی دارد. این گزارش از ایران تحلیل صرفاً در راستای تحلیل داده ها و اخبار مرتبط می باشد و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی برای هیچ نوع تراکنش به خوانندگان عزیز ارائه نمی دهد.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا