ارزهای دیجیتال

قیمت بیت کوین در سال 2024 صعودی می شود؟




به گزارش افق میهن،

قیمت بیت کوین در ۵ آگوست به دلیل سقوط در بازارهای جهانی کاهش قابل توجهی داشت. با این حال، افزایش های بعدی و سیگنال های در حال ظهور نشان می دهد که این کاهش می تواند یک تله خرس باشد و قیمت می تواند در سال ۲۰۲۴ به رکورد جدیدی برسد.

نمودار قیمت هفتگی بیت کوین نشانه هایی از واگرایی صعودی را نشان می دهد. قابل ذکر است که قیمت بیت کوین به پایین ترین سطح خود از ماه جولای رسیده است و شاخص قدرت نسبی هفتگی (RSI) به پایین ترین حد خود رسیده است که نشان دهنده تضعیف حرکت نزولی قیمت و احتمال بازگشت صعودی است.

برای جلوگیری از سیگنال های نادرست، مهم است که واگرایی های صعودی را با چندین شاخص فنی تأیید کنید. بیت کوین هفته گذشته یک الگوی کندل استیک Doji را تشکیل داد، و زمانی که این الگو پس از یک روند قوی (بالا یا پایین) رخ می دهد، معمولاً می تواند نشان دهنده بازگشت احتمالی یا حداقل شکست قبل از ادامه روند باشد.

به نظر می رسد سیگنال های صعودی بیت کوین در ردیابی داده های زنجیره حرکت نهنگ ها نیز منعکس می شود. بر اساس داده‌های Glassnode، نهنگ‌های بیت‌کوین با حداقل ۱۰۰۰ بیت‌کوین، از سال ۲۰۱۵ تاکنون بیشترین بیت‌کوین را از مبادلات خارج کرده‌اند که یکی از بزرگترین افزایش‌ها در دهه گذشته است. در ۳۰ روز گذشته، تقریباً ۷۳۳۵۰ بیت کوین از موجودی کیف پول حذف شده است.

بازار افزایش برداشت بیت کوین از صرافی ها را به عنوان یک شاخص صعودی تفسیر می کند، زیرا نهنگ ها ترجیح می دهند بیت کوین های خود را برای مدت طولانی تری نگه دارند تا اینکه آنها را برای سایر ارزهای دیجیتال یا فیات بفروشند.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال جهانی در حال حاضر ۲.۰۹ تریلیون دلار است که ۱.۷۱ درصد نسبت به روز گذشته افزایش یافته است. در حال حاضر ۵۵.۹۴ درصد از کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت کوین است که کاهش روزانه ۰.۳۹ درصدی را به ثبت رسانده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۸۳.۲۴ میلیارد دلار است که ۴۰.۲۳ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیرمتمرکز در حال حاضر ۳.۹۲ میلیارد دلار است که ۴.۷۱ درصد از کل حجم بازار ارزهای دیجیتال ۲۴ ساعته را نشان می دهد و حجم تمام استیبل کوین ها اکنون ۷۷.۱۱ میلیارد دلار است که نشان دهنده ۹۲.۶۴ درصد از حجم کل است. بازار ساعتی ارز دیجیتال.

نماد داده پارس









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا