اخبار اقتصاد ایران

قیمت جدید دام زنده اعلام شد/ استان قم بالاترین قیمت را دارد :: افق میهن

قیمت دام زنده از سوی اتحادیه سراسری دامداران کشور اعلام شد.

به گزارش افق میهن، قیمت دام زنده امروز تغییری نکرده و روند قیمتی روزهای گذشته ادامه داشته است. قم همچنان رکورددار بالاترین قیمت و خراسان رضوی کمترین نرخ را دارد.

بر اساس لیست اعلام شده، قیمت گوسفند زنده در تهران به طور متوسط ​​۲۴۱ هزار و ۲۵۰ تومان است و هر کیلوگرم گوسفند زنده در استان تهران بین ۲۸۰ هزار تا ۳۰۵ هزار تومان به فروش می رسد. یک گوساله زنده نیز با نرخ ۱۸۰ تا ۲۰۰ هزار تومان در این استان به دست مصرف کننده می رسد.

در استان اصفهان هر کیلو دام زنده با نرخی بین ۲۹۵ تا ۳۱۰ هزار تومان معامله می شود و نسبت به پایتخت قیمت بالاتری دارد. همچنین گوساله زنده با قیمت ۱۸۰ تا ۱۹۵ هزار تومان در این استان موجود است.

متوسط ​​قیمت گوسفند زنده در استان خراسان رضوی ۲۳۱ هزار و ۲۵۰ تومان است که این محصول پروتئینی با نرخ ۲۸۰ هزار تا ۲۹۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می شود. همچنین قیمت هر کیلوگرم گوساله زنده بین ۱۷۵ هزار تا ۱۸۰ هزار تومان است.

ایرانی ها گوسفند زنده را کیلویی ۲۹۵ تا ۳۰۰ هزار تومان می خرند و گوساله زنده در محدوده قیمتی ۱۸۰ تا ۱۹۰ هزار تومان در این منطقه معامله می شود.

در استان مرکزی گوسفند زنده با قیمت ۲۹۵ تا ۳۰۰ هزار تومان در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

در استان چهارمحال و بختیاری قیمت گوسفند زنده ۲۸۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است و در این استان هر کیلو گوساله زنده با قیمتی بین ۱۸۰ تا ۱۸۵ هزار تومان به فروش می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا