کشاورزی

قیمت جدید گوشت قرمز امروز ۲۲ تیر ۱۴۰۳ اعلام شد

بازار گوشت قرمز همچنان ثابت است و این محصول پروتئینی با همان سرعت روزهای گذشته به فروش می رسد.

تجارت نیوز در گزارشی نوشت: گوشت قرمز یکی از محصولات ضروری سبد خانوار است، سرشار از پروتئین و ارزش غذایی بالایی دارد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوسفند زنده ۳۵۹ هزار تومان و پای گوسفندی ۸۱۰ هزار تومان در هر کیلوگرم قیمت دارد.

گوشت گوسفندی بدون استخوان و چربی ۶۵۵ هزار و ۳۱۰ تومان، گوشت گوسفندی ۱۰ کیلوگرم کیلویی ۷۵۹ هزار تومان به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید: قیمت گوشت قرمز امروز ۱۹ است تیر ۱۴۰۳/ تورم ۷۲ درصدی نسبت به سال قبل + جدول

لاشه گوسفند تنظیمی بازار کیلویی ۶۷۹ هزار تومان و لاشه گوسفند تنظیمی بازار کیلویی ۶۹۹ هزار تومان توزیع می شود.

لاشه گوسفند سنگسر و شهمیرزاد با قیمت ۱۹۹ هزار و ۳۱۰ تومان، عضله گوسفند کیلویی ۱۱۱۰.۹۸ تومان و مغز گوسفند سنگسر و شهمیرزاد ۶۵۵ هزار و ۳۱۰ تومان خرید و فروش می شود.

مصرف کنندگان خورش بره سنگسر و شهمیرزاد را ۱۸۶ هزار و ۹۶۰ تومان، شیشلیک را ۷۳۵ هزار تومان، آبگوشت گوسفندی ممتاز ۲ کیلوگرمی را ۶۱۵ هزار تومان و خورش گوسفندی ممتاز را ۳.۵ کیلوگرمی را به قیمت ۶۹۵ هزار تومان خریداری می کنند.

تشدید نظارت بر سلامت در ماه محرم

با فرارسیدن ماه محرم و افزایش تقاضا برای محصولات دامی از جمله گوشت قرمز برای نذری، طرح پایش سلامت دامپزشکی در استان تهران تشدید می شود.

در این زمینه، دکتر. محمدیان مدیر کل دامپزشکی استان تهران: در اجرای این طرح اکیپ های ثابت و سیار دامپزشکی ساماندهی شده و در قالب دو شیفت آماده ارائه خدمات بهداشتی به شهروندان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی هستند.

وی در ادامه افزود: در روزهای تاسوعا و عاشورا ناظران بهداشتی و شرعی در قالب اکیپ های ثابت و سیار متشکل از دامپزشکان، ناظران بهداشت گوشت و ناظران ذبح شرعی بر سلامت و ذبح شرعی دام نظارت و نظارت می کنند. پیشگیری از شیوع بیماری‌های واگیر بین انسان و دام از جمله تب خونریزی‌دهنده کریمه کنگو و تامین سلامت شهروندان برای سلامت فرآورده‌های خام دامی مصرفی و نیز ارتقای سلامت عمومی و سلامت عمومی جامعه از اهداف اصلی این طرح است. این پروژه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا