طلا و ارز

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۳/۰۸​







قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۸ درصد افزایش به ۲۳۵۲ دلار و ۹۵ سنت رسید.



به گزارش ایران تحلیل، پس از کاهش ارزش دلار، قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه ثابت ماند. سرمایه گذاران منتظر داده های تورم ایالات متحده برای سرنخ های جدید در مورد سیاست نرخ بهره فدرال رزرو هستند.

قیمت طلا امروز با ۰.۰۸ درصد افزایش به ۲۳۵۲ دلار و ۹۵ سنت در هر اونس رسید. قیمت طلا در بازار کامکس نیویورک با ۰.۷۸ درصد افزایش به ۲۳۷۵ دلار و ۳۰ سنت رسید.

تحلیلگران بر این باورند که چشم انداز افزایش ارزش دلار پس از تغییر سیاست پولی آمریکا و از سرگیری افزایش نرخ بهره به جای کاهش، می تواند تاثیر زیادی بر قیمت طلا داشته باشد. با این حال، در کوتاه مدت، طلا به روند صعودی خود ادامه خواهد داد و در این هفته در محدوده ۲۳۱۰ دلار باقی خواهد ماند.

شاخص هزینه مصرف شخصی، محبوب ترین معیار فدرال رزرو برای تعیین سیاست پولی، قرار است روز جمعه منتشر شود. جزئیات آخرین نشست فدرال رزرو که هفته گذشته منتشر شد، حاکی از آن است که سیاستگذاران ایالات متحده احتمالاً نرخ بهره را در سطح فعلی نگه می دارند، اما امکان افزایش نرخ دیگری وجود دارد.

احتمال اینکه دلالان یک بار در سال جاری، در ماه نوامبر، نرخ ها را کاهش دهند، اکنون ۶۲ درصد است.

در میان سایر فلزات گرانبها، نقره با ۴.۵۶ درصد افزایش به ۳۱.۸۹ دلار و پلاتین ۰.۰۶ درصد افزایش یافت و به ۱۰۵۸.۸۳ دلار رسید.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا