خودرو

قیمت خودرو امروز جمعه 12 مرداد 1403 / قیمت خودرو روند نزولی گرفت


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن : قیمت خودروها معمولا بسته به مدل، برند، وضعیت بازار و مشخصات فنی متفاوت است. برای اطلاع از قیمت یک خودروی خاص، بهتر است به سایت های خودروسازان، نمایندگان رسمی خودروسازان یا سایت های فروش خودرو مراجعه کنید. همچنین می توانید برای مقایسه قیمت ها و انتخاب بهترین گزینه از منابع معتبری مانند مجلات خودرو، وب سایت های مقایسه قیمت و یا نمایندگی های خودرو استفاده کنید.

با توجه به اینکه کابینه دولت چهاردهم هنوز تشکیل نشده است، پیش بینی می شود تا پایان تابستان قیمت خودرو با کاهش شدید مواجه شود و تعداد فروشندگان از خریداران بیشتر شود.

بررسی بازار خودرو نشان می‌دهد که مانند هفته‌های گذشته، این هفته نیز قیمت‌ها در این بازار چه در بخش خودروهای داخلی و مونتاژی و چه در خودروهای وارداتی، هر چند به صورت افتی در حال کاهش است.

به گفته فعالان بازار خودرو، با توجه به اینکه هنوز کابینه دولت چهاردهم تشکیل نشده است، پیش بینی می شود قیمت خودرو تا پایان تابستان با کاهش شدید مواجه شود و تعداد فروشندگان از خریداران بیشتر شود.

در حال حاضر مصرف کنندگان همچنان منتظر تعیین بازار خودرو هستند چرا که هم قیمت ها کاهش یافته و هم اخبار مربوط به واردات خودروهای فرسوده می تواند تاثیر بسزایی در معاملات در بازار داشته باشد.

جدول زیر میانگین قیمت خودروهای تولید انبوه داخلی را نشان می دهد. (قیمت خودرو در مناطق مختلف متفاوت است و میانگین قیمت ها در جدول زیر نشان داده شده است.)


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا