خودرو

قیمت خودرو امروز چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ /قیمت این خودرو ها گران شد


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن: قیمت خودرو تحت تاثیر عوامل متعددی مانند تقاضا، عرضه و هزینه های تولید است. مدل، برند و مشخصات فنی یک خودرو نیز می تواند مستقیماً بر تعیین قیمت خودرو تأثیر بگذارد. به دلیل محدودیت‌ها و تحریم‌های وارداتی، خودروها در ایران دستخوش نوسانات شدید قیمتی هستند.

قیمت خودرو امروز چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ نسبت به روز گذشته فراز و نشیب را تجربه می کند و از صبح آن روز روند ثابتی را نشان نداده است. برخی خودروهای داخلی و مونتاژی نسبت به روز گذشته ارزان یا گران شدند، اما گفته می‌شود اکثر محصولات بازار ثبات دارند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از آغاز معاملات امروز افزایش یافته است.کوییک اتومات یکی از هاچ بک های اقتصادی سایپا با گیربکس اتوماتیک است که از امروز تغییری نکرده و ۵۳۳ میلیون تومان به فروش می رسد.

شاهین جی یکی از سدان های لوکس سایپا است که امروز یک میلیون تومان افزایش قیمت دارد و ۶۹۶ میلیون تومان معامله می شود.

سمند سورن پلاس نیز مانند رقیب نارنجی خود تنها یک میلیون تومان نسبت به روز گذشته گران شده و ۶۹۵ میلیون تومان به فروش می رسد.

نوع اصلی این خودرو دنده تایر V1 است. این خودرو بر خلاف اکثر محصولات دیگر از صبح امروز یک میلیون تومان افت کرده و ۷۷۶ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

قیمت خودروهای خارجی

جک J4 آپشنال یکی از معدود محصولات مونتاژی است که سه میلیون تومان افزایش قیمت دارد و با نرخ ۷۸۲ میلیون تومان به فروش می رسد.

کراس اوور مونتاژی MVM X55 Pro مدیران خودرو بدون تغییر نسبت به روز گذشته با قیمت یک میلیارد و ۴۵۱ میلیون تومان معامله می شود.

Fidelity Prestige پنج نفره، محصولی جدید بهمن با نگاهی به موتور صبح امروز پنج میلیون تومان گران شد و به کانال معاملاتی دو میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان رسید.

هونگچی H5 یکی از محصولات وارداتی و لوکس این گروه است بهمن گفته می شود پلاک خودرو چند روز پیش در کشور ثبت شده است. قیمت این خودرو با ۹۰ میلیون تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ارزش پنج میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا