خودرو

قیمت خودرو امروز 1 آبان 1403 / قیمت خودرو همچنان در سربالایی


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن : قیمت خودرو تحت تاثیر عوامل مختلفی است و خرید موفق مستلزم تحقیق و بررسی دقیق قیمت امروز خودرو است. آبان ۱۴۰۳ کار خود را فشرده تر از روزهای گذشته آغاز کرد. قیمت خودروهای وارداتی به شدت تحت تاثیر نرخ ارز است آبان برخلاف روزهای گذشته، اکثر محصولات از سال ۱۴۰۳ روند نوسانی فزاینده ای را ثبت کرده اند به طوری که این نوسان برای برخی محصولات به ۹۰ میلیون تومان می رسد. امروز در ابتدای دومین ماه پاییز اکثر محصولات مونتاژی و داخلی تغییرات قیمتی را تجربه کردند و نمودار آنها با نوسان همراه بود.

لازم به ذکر است با افزایش نرخ دلار و ورود آن به کانال جدید معاملات، اکثر محصولات با افزایش قیمت مواجه شدند. اما تعدادی از محصولات نیز در برابر تکانه های ارزی مقاومت نشان دادند و روند نزولی را به ثبت رساندند و یا تغییری نسبت به روزهای گذشته نداشتند.

قیمت خودروهای داخلی

بر اساس اطلاعات اعلام شده، قیمت خودروهای داخلی در انواع محصولات با افزایش مثبت روبرو می شود.

پژو پارس TU5 یکی از پرطرفدارترین محصولات ایران خودرو در بازار است که در هفته اخیر با نوساناتی همراه بوده و در حال حاضر با افزایش شش میلیون تومانی با قیمت ۸۹۸ میلیون تومان معامله می شود.

به عبارت دیگر: پژو ۲۰۷ با پانورامای اتوماتیک نمونه ای اصلاح شده از پژو ۲۰۶ است که بر اساس مدل موفق ۲۰۷ به روز شده است.

خودروی مذکور یکی از پرطرفدارترین محصولات ایران خودرو و تنها نمونه داخلی به فروش رفته در بازار با قیمت بیش از ۱ میلیارد است. این خودرو امروز با افت پنج میلیون تومانی در کانال یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان قرار گرفت.

اطلس خودرو جدید الحاقی به شرکت سایپا امروز با رشد سه میلیون تومانی با قیمت ۵۱۶ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

وانت گازسوز زامیاد، وسیله نقلیه حمل کالا از ابتدای معاملات با شش میلیون تومان کاهش با قیمت ۶۴۰ میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می شود.

قیمت خودروهای مونتاژ شده

بازار خودروهای مونتاژی برای اکثر محصولات با تغییرات قیمتی مواجه بود.

KMC A5 یکی از سدان های خوش قیمت کرمان موتور از امروز روند نزولی را آغاز کرد و با کاهش ۱۵ میلیون تومانی یک میلیون و ۵۱۵ هزار تومان به فروش می رسد.

هونگچی H5 در دسته محصولات مونتاژی قرار می گیرد که امروز هم در بازار داخلی و هم در بازار مونتاژی رکورد افت قیمتی را به خود اختصاص داده و با تخفیف ۹۰ میلیون تومانی با قیمت ۳ میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

لاماری هیبرید یکی از انواع این خانواده امروز تعادل خود را از دست داده و با ۲۰ میلیون تومان کاهش با قیمت دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان معامله می شود.

وفاداری (۷ نفر) به محصولات لوکس بهمن موتور با ۲۰ میلیون تومان افزایش در کانال یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان معامله می شود.

قیمت خودرو


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا