خودرو

قیمت خودرو امروز 11 مهر 1403 / سقوط قیمت خودرو پس از حمله ایران به اسرائیل


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن: قیمت خودرو در کشور ما مدام در نوسان است. قیمت امروز ماشین ۱۱ مهر این با کاهش شدید همراه است. عوامل مختلفی بر قیمت خودرو تاثیر می گذارد. به دنبال حملات شب گذشته ایران به اسرائیل، قیمت خودرو کاهش یافته است. قیمت خودرو امروز چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ نوسان گزارش شده است. فراز و نشیب هایی که در تولیدات داخلی به وجود آمد فراتر از محصولات مونتاژی بود. دنا پلاس (۶ سرعته) بیش از ۹۰ میلیون تومان افزایش را به ثبت رساند.

لازم به ذکر است که به ویژه از عصر دیروز به دلیل افزایش نرخ دلار و تنش در خاورمیانه، اوضاع معاملات با آشفتگی همراه بوده است.

قیمت خودروهای داخلی

بر اساس گزارش ها، قیمت خودروهای داخلی برای اکثر محصولات دارای نوسان است.

دنا پلاس (۶ سرعته) با مدل ۱۴۰۳ بر خلاف رقبای خود با تغییر چشمگیری مواجه شد. خودروی مورد بحث امروز رکورد افزایش قیمت ۹۳ میلیون تومانی را در بازار داخلی و مونتاژی به ثبت رسانده و در محدوده ۸۹۸ میلیون تومان معامله می شود.

گیربکس پانوراما پژو ۲۰۷ یکی از پرطرفدارترین محصولات ایران خودرو است که با قیمت ۷۷۵ میلیون تومان با پنج میلیون تومان تخفیف در اختیار متقاضی قرار می گیرد.

تارا Desti V1 با مدل ۱۴۰۳ کاهش قیمت داشت. این خودرو با ۱۰ میلیون تومان تخفیف و با قیمت ۷۹۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

اطلس یکی از تولیدات داخلی سایپا دو میلیون تومان ضرر کرد و با قیمت ۵۱۸ میلیون تومان در کانال قرار گرفت.

کوییک S و انواع آن شاهد کاهش قیمت بودند. خودروی مذکور امروز با سه میلیون تومان کاهش با قیمت ۴۱۷ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

قیمت خودروهای مونتاژ شده

بازار خودروهای مونتاژی برای اکثر محصولات دستخوش تغییراتی شد.

فوتون گیر (اتوماتیک) از دسته محصولات مونتاژی عرضه شده توسط شرکت ایران خودرو امروز با کاهش ۸۰ میلیون تومانی وارد کانال ۲ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان شد.

تیگو ۷ پرو E+ امروز ۸۰ میلیون تومان افت قیمت را ثبت کرد و دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ارزش گذاری شد.

KMC T9 رده ای بالاتر از KMC T8 که امروز ۱۵ میلیون تومان ارزان شده و با قیمت دو میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

کرامت محصولات لوکس بهمن موتور با ۲۰ میلیون تومان تخفیف به ارزش دو میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان تحویل متقاضی می شود.

قیمت خودرومنبع: تجارت نیوز


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا