خودرو

قیمت خودرو امروز 15 مهر ماه / قیمت خودرو روند صعودی گرفت


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن : عوامل مختلفی بر قیمت خودرو تاثیر می گذارد. مدل خودرو نیز در قیمت خودرو تاثیرگذار است. عوامل سیاسی می توانند قیمت خودرو را افزایش یا کاهش دهند. قیمت ماشین امروز ۱۵ مهر ۱۴۰۳ اعلام شد. امروزه بازار تحت تاثیر نوسانات مختلف محصولات خانگی و مونتاژی قرار گرفته است. البته با وجود این نوسانات، برخی از محصولات همچنان در کما به سر می برند و با همان قیمت های قبلی در بازار معامله می شوند. مهر ۱۴۰۳ با تغییر در اکثر محصولات گزارش شده است. این فراز و نشیب محصولات ناشی از اتفاقات و نوسانات نرخ دلار است.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی برای اکثر محصولات تغییر کرده است.

دنا پلاس (۶ سرعته) یکی از پرنوسان ترین محصولاتی است که چهار میلیون تومان گران شده و با قیمت ۸۱۰ میلیون تومان در بازار معامله می شود.

پژو پارس ELX یکی از پرفروش ترین و پرفروش ترین محصولات ایران خودرو با سه میلیون تومان تخفیف و با قیمت ۷۲۹ میلیون تومان تحویل متقاضی می شود.

کوییک اتوماتیک یکی از محصولات اتوماتیک سایپا است. با ۱۲ میلیون تومان تخفیف و با قیمت ۵۳۶ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

فالکون جی اتوماتیک یکی از محصولات رده بالای شرکت سایپا است که از آغاز معاملات امروز ۶ میلیون تومان گران شده و با قیمت ۸۱۴ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

قیمت خودروهای مونتاژ شده

بازار خودروهای مونتاژی در معرض نوسانات است.

X33 کراس (اتومات) مدل ۱۴۰۳ یکی از محصولات مونتاژی مدیران خودرو است که با افت ۱۳ میلیون تومانی به ترتیب با قیمت یک میلیارد و ۳۸ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

KMC A5 دارای امکانات رفاهی و ایمنی متعددی است و امروز در بازار با تخفیف ۱۴ میلیون تومانی با قیمت یک میلیارد و ۶۰۹ میلیون تومان به فروش می رسد.

محصولات مونتاژ هونگچی H5 در این شرکت بهمن موتور با افت ۲۰ میلیون تومانی ساخته و عرضه می شود و با هزینه سه میلیارد و ۵۴ میلیون تومان تحویل متقاضی می شود.

قیمت خودرو


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا