خودرو

قیمت خودرو امروز 16 مهر / افزایش قیمت خودرو همچنان ادامه دارد


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن: قیمت خودرو تحت تاثیر عواملی مانند برند، مدل، سال تولید و مشخصات فنی و ایمنی است که شامل نوسانات اقتصادی، تغییرات نرخ ارز و عوامل موثر بر قیمت می شود. در سال های اخیر افزایش تقاضا برای خودروهای برقی و هیبریدی منجر به تغییر قیمت و محبوبیت این نوع خودروها شده است. قیمت امروز ماشین ۱۶ مهر ۱۴۰۳ نوسان گزارش شده است. بررسی ها نشان می دهد که وضعیت بازار خودرو برای اکثر محصولات داخلی و مونتاژی با فراز و نشیب همراه است. اما با وجود این جریان، برخی از محصولات همچنان با قیمت روزهای گذشته در حال معامله هستند.

قیمت خودرو امروز دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ کار خود را با فراز و نشیب برای اکثر محصولات آغاز کرد. این تغییر در محصولات با شدت و کمیت متفاوت از ۵۰۰ هزار تا ۷۰ میلیون تومان قابل مشاهده است.

لازم به ذکر است که بازار خودرو به دلیل افزایش نرخ دلار و ورود آن به کانال ۶۳ هزار تومانی و همچنین اتفاقاتی که از ابتدای هفته تا امروز رخ داده، دستخوش نوساناتی است.

قیمت خودروهای داخلی

بر اساس اطلاعات اعلام شده قیمت خودروهای داخلی برای اکثر محصولات دارای نوسان است.

سورن پلاس (XU7P) با حداکثر قدرت موتور ۹۸ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه ساخت شرکت ایران خودرو است و امروز با چهار میلیون تومان کاهش با قیمت ۶۱۳ میلیون تومان در بازار معامله می شود.

پژو پارس TU5 یکی از پرطرفدارترین محصولات ایران خودرو است که از آغاز معاملات امروز ده میلیون تومان گران شده و به مرز ۹۰۰ میلیون تومان رسیده است.

ساعت تارا اتوماتیک V4 مدل ۱۴۰۳ بر خلاف انواع مختلف خود پنج میلیون تومان کاهش را به ثبت رساند و با قیمت ۹۷۹ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

شاهین جی (سانروف) یکی از محصولات رده بالای شرکت سایپا محسوب می شود که با افت چهار میلیون تومانی به ۷۲۹ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای مونتاژ شده

بازار خودروهای مونتاژی برای اکثر محصولات دستخوش تغییراتی شد.

چانگان CS35 Full 2023 یکی از مدل های خانواده چانگان است که با ۳۵ میلیون تومان ارزان شدن در بازار یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان به فروش می رسد. البته خودروی مورد نظر در حال حاضر در کارخانه تولید و تحویل نمی شود.

تیگو ۸ پرومکس (IE) از دسته محصولات لوکس مدیران خودرو نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون تومان ارزان شده و با قیمت دو میلیارد و ۸۵۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

هونگچی H5 در دسته محصولات مونتاژ بهمن موتور امروزی باعث افت قیمت بی سابقه هم در بازار داخلی و هم در بازار مونتاژ شده است. خودروی مورد نظر با تخفیف ۷۰ ​​میلیون تومانی با قیمت سه میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان تحویل می شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا