خودرو

قیمت خودرو امروز 17 شهریور 1403 / ثبات بازار خودرو ادامه دار خواهد بود ؟


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن: قیمت خودرو در ایران تحت تاثیر عوامل متعددی از جمله نوسانات ارزی، تغییر سیاست های دولت و میزان عرضه و تقاضا در بازار است. در سال‌های اخیر افزایش هزینه‌های تولید و تحریم‌های اقتصادی باعث شده است که قیمت خودروهای داخلی و خارجی در امروز شنبه هفدهم افزایش چشمگیری داشته باشد. شهریور در سال ۱۴۰۳ طبق بررسی های انجام شده تحت تاثیر بسته شدن و ثبات نرخ دلار قرار گرفت و معامله ای در بازار صورت نگرفت. با این حال پیش بینی می شود تا ساعاتی دیگر رکود بازار خودرو شکسته شود و نوسانات بر بازار حاکم شود.

قیمت خودروهای داخلی

بر اساس اطلاعات اعلام شده، بازار خودروهای داخلی به کما رفته است.

تارا اتوماتیک V2 با مدل ۱۴۰۳ تعادل خود را حفظ کرده و در بازار ۸۸۷ میلیون تومان معامله می شود.

پژو پارس ELX سفارشی یکی از محصولات پرطرفدار ایران خودرو است که با قیمت ۶۹۹ میلیون تومان تحویل متقاضیان می شود.

سهند اس یکی از محصولات جدید شرکت سایپا است که با قیمت ۵۰۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود. خودروی مورد بحث طی ۹ روز ۲۷ میلیون تومان ارزان شد.

شاهین اتوماتیک جی یکی از محصولات رده بالای داخلی است که امروز به قیمت ۷۹۲ میلیون تومان به فروش می رسد.

قیمت خودروهای مونتاژ شده

قیمت تمام محصولات مونتاژ شده در بازار یکسان اعلام شده است.

Extreme VX یکی از جدیدترین کراس اوورهای این خودروساز محسوب می شود که امروز در بازار با قیمت ثابت چهار میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان به فروش می رسد. که در ۴۱ روز ۱۳۰ میلیون تومان ارزان شد.

جک J4 یکی از مقرون به صرفه ترین محصولات مونتاژی شرکت کرمان است که در اولین روز هفته با قیمت ۷۸۲ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

هونگچی E-QM5 که پیش از این بیش از سه میلیارد تومان قیمت داشت، اخیرا در بازار رو به کاهش به ارزش زیر دو میلیارد رسیده است. خودروی مورد بحث طی ۲۷ روز نزدیک به ۳۵۰ میلیون تومان ارزان شده و امروز با قیمت یک میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان معامله می شود.

قیمت خودرو


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا