خودرو

قیمت خودرو امروز 2 مهر / افزایش 20 میلیونی این خودرو


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن : قیمت خودرو در بازار طی ماه های اخیر افزایش چشمگیری داشته است که از جمله آن می توان به نوسانات نرخ ارز و هزینه های تولید اشاره کرد. خرید خودروی جدید مستلزم بررسی و مقایسه دقیق است.

قیمت خودرو امروز دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ اعلام شد. هر دو بازار داخلی و بازارهای مونتاژی به روند ثابت خود پایان دادند و از آغاز معاملات امروز نوسانات را آغاز کردند.

قیمت امروز ماشین ۲ مهر ۱۴۰۳ در معرض نوسانات شدید است. شدت و سرعت تغییرات قیمتی در بازار خودرو را می توان از یک میلیون تومان تا ۹۰ میلیون تومان تخمین زد.

قیمت امروز خودروهای داخلی

سورن پلاس دوگانه سوز با رشد ۲۰ میلیون تومانی به یکی از گران ترین ها تبدیل شده و رکورد افزایش قیمت را در میان محصولات ایران خودرو به ثبت رسانده و ۷۴۰ میلیون تومان در بازار معامله می شود.

گیربکس اتوماتیک V4 و انواع آن با تغییر روبرو هستند. خودروی مذکور امروز با ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش به قیمت ۹۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می شود.

Gear Quick S یکی از اقتصادی ترین محصولات بازار داخلی است که در بازار با قیمت ۴۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تخفیف معامله می شود.

سهند اس یکی از محصولات جدید سایپا است که دو میلیون تومان گران شده و در محدوده ۴۹۲ میلیون تومان به فروش می رسد. البته خودروی مذکور در کمتر از یک ماه ۵۱ میلیون تومان ارزان شد.

قیمت خودروهای مونتاژ شده

بازار خودروهای مونتاژی از ابتدای معاملات امروز دچار تحول شده است.

جک EJ7 از محصولات مونتاژ کرمان موتور با تخفیف قابل توجه ۸۸ میلیون تومان و با قیمت یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

Fidelity Prestige (5 صندلی) از سدان لوکس بهمن موتور با قیمت دو میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان با افزایش ۳۰ میلیون تومانی تحویل متقاضی می شود.

لاماری هیبرید با قیمت دو میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان از محصولات مونتاژی با افت ۹۰ میلیون تومانی به فروش می رسد.

جک S3 یکی از محبوب ترین کراس اوورهای موجود در بازار است که توسط شرکت کرمان موتور عرضه می شود. این خودرو با افت ۲۱ میلیون تومانی با قیمت یک میلیارد و ۸۵ میلیون تومان معامله می شود.

قیمت خودرو


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا