خودرو

قیمت خودرو امروز 20 شهریور 1403 / قیمت خودرو در سراشیبی قرار گرفت


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن: قیمت خودرو به شدت تحت تاثیر تقاضا و عرضه در بازار است. از آنجایی که بسیاری از قطعات خودرو و برخی خودروها وارداتی هستند، نوسانات نرخ ارز می تواند تاثیر زیادی بر قیمت خودرو داشته باشد، مانند: ب- تغییر در حقوق ورودی، مالیات و یارانه تولیدکنندگان داخلی نرخ تورم، قدرت خرید مردم و وضعیت کلی اقتصادی نیز می تواند بر قیمت خودرو تأثیر بگذارد. قیمت خودروها بسته به نوع ساخت، مدل، سال ساخت و مشخصات فنی متفاوت است. خودروهای لوکس و با تکنولوژی بالا به طور کلی گران تر هستند.

قیمت ماشین امروز ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ در اکثر محصولات شاهد تغییر و روند نزولی بوده است. وضعیت معاملات خودرو امروز به شدت کاهش یافته و روند نزولی دارد. البته با وجود این حرکت بازار، برخی محصولات با رکود مواجه شده و برخی دیگر با افزایش قیمت مواجه شده اند.

از آغاز معاملات امروز، خرید و فروش شرکت هایی با تعداد کمتر نسبت به روز گذشته انجام می شود. بنابراین برای محصولات داخلی تغییر قیمت از ۵۰۰ هزار تومان به ۱۴ میلیون تومان و محصولات مونتاژی از سه میلیون تومان به ۵۰ میلیون تومان است. البته برخی خودروها با وجود تغییر ثابت ماندند.

قیمت خودرو در بازار داخلی

بر اساس اطلاعات اعلام شده، قیمت محصولات داخلی روند نزولی را ثبت کرد.

پژو پارس TU5 یکی از محبوب ترین و سریع ترین سدان های شرکت ایرانی خودرو است. خودروی مورد بحث امروز ۱۱ میلیون تومان گران شد. این خودرو پس از افزایش قیمت با نرخ ۸۸۵ میلیون تومان در بازار معامله می شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (اختیاری) با کاهش ۱۱ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، امروز از گران ترین نوع خود یعنی ارز میلیاردی عقب نشینی کرد و به محدوده ۹۵۵ میلیون تومان رسید.

کوییک اتوماتیک یکی از محصولات اتوماتیک داخلی سایپا است که طی هفته روند کاهشی را به ثبت رساند و امروز با کاهش ۱۲ میلیون تومانی به قیمت ۵۱۸ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

سهند اس یکی از جدیدترین محصولات سایپا از ابتدای هفته رشد منفی را به ثبت رساند و امروز با سه میلیون تومان کاهش وارد کانال ۴۹۷ میلیون تومانی شد.

شاهین جی (سانروف) نیز مانند سایر محصولات سایپا روند نزولی را تجربه کرد و با کاهش سه میلیون تومانی به ۶۹۵ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای مونتاژ شده

امروز قیمت محصولات مونتاژ شده در بازار تا ۵۰ میلیون تغییر کرده است.

KMC T9 یک پله بالاتر از KMC T8 است و امروز با ۲۰ میلیون تومان کاهش نسبت به روز گذشته با قیمت دو میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان در بازار معامله می شود.

هونگچی H5 یک برند نیمه لوکس و نسبتا گران قیمت است که با وجود زدن برچسب «ساخت چین» بر روی پیشانی خود، توانسته فاصله بین سدان های کره ای و حتی ژاپنی را در بازار پر کند.

Fidelity (7 نفر) یکی از فرارترین محصولات این شرکت است بهمن این موتور از آغاز معاملات امروز ۱۰ میلیون تومان ارزان شد و در بازار یک میلیارد و ۷۸۵ میلیون تومان ارزش گذاری شد.

لامار هیبرید از دسته محصولات مونتاژی با افت ۴۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

قیمت خودرو


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا