خودرو

قیمت خودرو امروز 25 شهریور ماه / این خودرو ها صعودی شدند


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن: قیمت خودرو در ایران تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله نرخ ارز، تورم و سیاست های اقتصادی است و دائما در حال تغییر است. افزایش تقاضا برای خودروهای داخلی و خارجی به دلیل محدودیت‌های وارداتی باعث افزایش قیمت خودروها شده است خریدها .

قیمت خودرو داخلی

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما که در رده محصولات پرطرفدار شرکت ایرانیان خودرو قرار می گیرد، امروز تحول مثبتی را به ثبت رساند و با ۱۰ میلیون تومان افزایش ۹۹۵ میلیون تومان ارزش گذاری شد.

تارا V4 اتوماتیک و سایر مدل های آن افزایش قیمت را تجربه کردند و هم اکنون با افزایش قیمت از ۱۰ میلیون تومان به ۹۳۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شوند.

پژو پارس TU5 یکی از سریع ترین و پرطرفدارترین محصولات ایران خودرو است که با هفت میلیون تومان افت با قیمت ۸۹۳ میلیون تومان در بازار معامله می شود.

کوییک اتومات یکی از ماشین آلات بازار داخلی است که با رشد ۱۰ میلیون تومانی ۵۲۸ میلیون تومان ارزش داشت.

وانت زامیاد (رادیال) یکی از محصولات سایپا است که با هفت میلیون تومان افزایش به قیمت ۵۹۰ میلیون تومان معامله می شود.

قیمت خودروهای مونتاژ شده

تعدادی از محصولات مختلف در بازار خودروهای مونتاژی گزارش شده است.

یکی از مدرن ترین مدل های افراطی ماشین VX است. این خودرو با مشخصات موجود از قابلیت ها و امکانات فنی بی نظیری برخوردار است که تا به امروز نیز رو به افزایش است و پس از افزایش قیمت ۴۰ میلیون تومانی، چهار میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

پیکاپ G9 یکی از قدرتمندترین و آپشنال ترین محصولات این شرکت است بهمن موتوری است که ده میلیون تومان ارزان شده و با قیمت سه میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان در بازار معامله می شود.

شاین مکس از دسته محصولات مونتاژی عرضه شده توسط ایران خودرو امروز با افزایش ۲۰ میلیون تومانی با یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان تحویل متقاضی می شود.

قیمت خودرو


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا