خودرو

قیمت خودرو امروز 25 مهر / این خودرو کاهشی شد


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن: قیمت خودرو تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله تقاضا و عرضه، هزینه های تولید و نوسانات ارزی است. در سال های اخیر افزایش قیمت مواد اولیه و مشکلات زنجیره تامین منجر به افزایش قیمت خودرو شده است. تغییر در سیاست های اقتصادی و مالی دولت نیز می تواند تاثیر زیادی بر قیمت خودرو امروز چهارشنبه بیست و پنجم داشته باشد. مهر ۱۴۰۳ شدت بیشتری را نسبت به روزهای گذشته تجربه کرد. به طوری که فراز و نشیب محصولات را می توان در تعداد زیادی از محصولات از ۵۰۰ هزار تا ۴۰ میلیون تومان مشاهده کرد. البته با وجود نوسانات مداوم در بازار خودرو، تعدادی از محصولات داخلی و مونتاژی ثابت مانده و ثابت می مانند.

قیمت خودروهای داخلی

تارا اتوماتیک V4 یکی از انواع این خانواده بر خلاف سایر هم نوعان خود امروز روند نزولی را به ثبت رساند. خودروی مذکور با چهار میلیون تومان کاهش با قیمت ۹۶۳ میلیون تومان در بازار معامله می شود.

به عبارت دیگر، پژو ۲۰۷ پانورامای اتوماتیک نسخه اصلاح شده ۲۰۶ است که بر اساس مدل موفق ۲۰۷ به روز شده است. خودروی مذکور یکی از پرطرفدارترین محصولات ایران خودرو و تنها خودرویی است که با قیمت بالای یک میلیارد در بازار معامله می شود. این خودرو امروز با افت پنج میلیون تومانی در کانال یک میلیارد و پنج میلیون تومان قرار گرفت.

کوییک دستگاه مدل ۱۴۰۳ یکی از دستگاه های موجود در بازار داخلی است که با قیمت ۵۵۱ میلیون تومان با یک میلیون تومان تخفیف در اختیار متقاضی قرار می گیرد.

فالکون جی اتوماتیک یکی از محصولات شرکت سایپا که مشخصات فنی آن با سایر مدل های شاهین متفاوت است در سال ۱۴۰۲ روانه بازار شد و با قیمت ۸۱۴ میلیون تومان با افزایش دو میلیون تومانی در بازار خرید و فروش می شود. تومان.

قیمت خودروهای مونتاژ شده

بازار خودروهای مونتاژی برای اکثر محصولات با تغییرات قیمتی مواجه بود.

KMC J7 یکی از سدان های خوش قیمت کرمان موتور امروز شاهد روند صعودی است و با افزایش دو میلیون تومانی با قیمت یک میلیون و ۵۷۵ هزار تومان به فروش می رسد.

جک S3 یکی از محبوب ترین کراس اوورهای موجود در بازار است که توسط شرکت کرمان موتور عرضه می شود. این خودرو با شیب مثبت پنج میلیون تومان با قیمت یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان معامله می شود. البته خودروی مورد نظر در یک ماه در مجموع ۳۵ میلیون تومان گران شده است.

Fidelity Prestige (5 نفر) از محصولات لوکس بهمن موتوری است که با تخفیف ۳۰ میلیون تومانی با قیمت دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

قیمت خودرو

منبع: تجارت نیوز


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا