خودرو

قیمت خودرو امروز 26 شهریور / قیمت خودرو همچنان در سربالایی


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن: قیمت خودرو در ایران تحت تاثیر عوامل متعددی است. با افزایش قیمت خودروهای داخلی، بسیاری از خریداران بر روی خودروهای فرسوده و واردات متمرکز شده اند که این امر سیاست قیمت گذاری دولت را نیز تحت تاثیر قرار داده و محدودیت واردات خودرو نیز نقش مهمی در تعیین قیمت داشته و ممکن است باعث افزایش یا کاهش قیمت شود. قیمت ها در بازار پیشرو است. در سال های اخیر افزایش هزینه های تولید و مشکلات زنجیره تامین باعث شده تا قیمت خودرو در ایران افزایش چشمگیری داشته باشد که نگرانی های زیادی را در بین خریداران ایجاد کرده است.

قیمت خودرو داخلی

پژو پارس یکی از محبوب ترین و سریع ترین سدان های شرکت ایرانی خودرو است. خودروی مورد بحث امروز ۱۰ میلیون تومان گران شده و به روند نوسانی خود ادامه می دهد. این خودرو پس از افزایش قیمت با نرخ ۶۷۰ میلیون تومان در بازار معامله می شود.

دنا پلاس (۶ سرعته) با مدل ۱۴۰۳ محصولات داخلی ایران خودرو با پنج میلیون تومان کاهش به کانال ۷۹۰ میلیون تومان بازگشت.

خودروی سهند اس که به تازگی روانه بازار شده است امروز با چهار میلیون تومان افت با قیمت ۴۹۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

شاهین جی (سانروف) یکی از محصولات رده بالای سایپا است که با پنج میلیون تومان افزایش نسبت به روزهای گذشته با قیمت ۷۱۴ میلیون تومان معامله می شود.

قیمت خودروهای مونتاژ شده

بازار خودروهای مونتاژی برای اکثر محصولات فراز و نشیب هایی را تجربه کرد.

X55 Pro در رده محصولات مونتاژی خودروسازان قرار می گیرد که با افزایش چشمگیر ۵۰ میلیون تومانی نسبت به روزهای گذشته با قیمت یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می شود.

KMC T9 سطح بالاتری نسبت به KMC T8 است که ۱۵ میلیون تومان گران شده و دو میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

پیکاپ G9 یکی از سریع ترین و قدرتمندترین خودروها است بهمن موتوری است که با افت ۷۰ میلیون تومانی با قیمت سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در بازار معامله می شود.

لاماری ایما با هشت میلیون تومان کاهش با قیمت یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان در بازار معامله می شود.

قیمت خودرو


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا