خودرو

قیمت خودرو امروز 28 شهریور / ثبات به بازار خودرو بازگشت


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن : قیمت خودرو در ایران تحت تاثیر عوامل متعددی از جمله نوسانات ارزی، تحریم ها و تغییرات اقتصادی است که باعث افزایش چشمگیر قیمت خودرو در سال های اخیر شده است. کمبود عرضه در بازار خودرو در ایران وجود دارد با توجه به محدودیت های تولید و واردات، بیم آن می رود که بسیاری از خریداران به دلیل گرانی خودرو به خرید خودروهای دست دوم روی آورده اند که این موضوع بر قیمت این دسته خودرو و نهادهای ذیربط نیز تاثیر گذاشته است. تلاش می‌کنند تا برنامه‌های حمایتی و سیاست‌هایی ارائه کنند که قیمت خودرو را کنترل کند و دسترسی مردم به خودروها را آسان‌تر کند.

قیمت خودرو داخلی

پژو پارس TU5 یکی از خودروهای پرطرفدار ایران خودرو با همین قیمت ۸۹۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

کوییک Geared S یکی از مقرون به صرفه ترین محصولات بازار داخلی است که با نرخ روز گذشته و با قیمت ۴۱۴ میلیون تومان در بازار معامله می شود. البته خودروی مورد نظر در کمتر از یک ماه پنج میلیون تومان گران شده است.

سورن پلاس دوگانه سوز امروز برخلاف اکثر محصولات سه میلیون تومان رشد داشته و با قیمت ۷۲۰ میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می شود.

سهند اس یکی از محصولات جدید سایپا است که در محدوده ۴۹۰ میلیون تومان به فروش می رسد. خودروی مورد نظر در ۲۳ روز ۵۳ میلیون تومان ضرر کرد.

قیمت خودروهای مونتاژ شده

در بازار خودروهای مونتاژی اکثر محصولات با همان قیمت های قبلی معامله می شوند.

فینیکس اف ایکس یکی از محصولات مونتاژی مدیران خودرو است که با افت قیمت مواجه شده و با قیمت دو میلیارد و ۱۶ میلیون تومان به فروش می رسد.

KMC J7 یکی از سدان های اقتصادی کرمان موتور امروز روندی ثابت دارد و یک میلیارد و ۵۶۵ میلیون تومان به فروش می رسد. البته نه تنها این محصول، بلکه تمامی محصولات این شرکت تعمیر شده گزارش می شوند.

Extreme VX یکی از مدرن ترین محصولات تولید کنندگان خودرو به حساب می آید. این خودرو امروز با همان قیمت قبلی یعنی ۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

Fidelity Prestige (7 صندلی) یکی از محصولات لوکس این شرکت است بهمن این دستگاه با سه میلیون تومان کاهش دو میلیارد و ۵۱۷ میلیون تومان ارزش گذاری شد.

قیمت خودرو


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا