خودرو

قیمت خودرو امروز 3 مرداد 1403 / کاهش شدید قیمت خودرو امروز 3 مرداد


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن : قیمت خودروها معمولاً تحت تأثیر عواملی مانند نرخ تورم، عرضه و تقاضا قرار می گیرد و ویژگی های فنی و بصری خودروها مانند سیاست های مالیاتی، تغییرات فناوری و نوآوری ها نیز می تواند بر خودروی امروزی تأثیر بگذارد قیمت مرداد ۱۴۰۳ نشان دهنده یک بازار نزولی است. از ابتدای هفته جاری کاهش قیمت محصولات شتاب گرفته است.

این افت قیمت از یک میلیون به ۹۵ میلیون تومان را نشان می دهد. البته سه محصول روند افزایشی دارند و برخی با قیمت ثابت باقی می مانند.

نرخ دلار به عنوان محرک اصلی بازار خودرو بر قیمت کالاهای خانگی و مونتاژی تاثیر گذاشته و روند قیمتی آنها کاهشی گزارش شده است.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی در تمامی محصولات قابل مشاهده است.

سورن پلاس (ESP) یکی از انواع مختلف این خودروی داخلی است که برخلاف روزهای گذشته با افزایش ۱۰ میلیون تومانی به محدوده ۷۰۰ میلیون تومان بازگشت.

دنا پلاس توربو ۶ سرعته در ادامه روند نزولی صبح امروز با افت ۹ میلیون تومانی به رکورد افت قیمت در بین محصولات ایران خودرو دست یافت و با قیمت ۸۹۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

شاهین جی اتوماتیک یکی از کم نوسان ترین محصولات شرکت سایپا امروز با افت ۹ میلیون تومانی به روند نزولی خود ادامه داد و به کانال ۷۸۰ میلیون تومان رسید.

کوییک اتومات یکی از هاچ بک های اقتصادی بازار داخلی محسوب می شود که از ابتدای معاملات امروز با چهار میلیون تومان کاهش با قیمت ۵۵۳ میلیون تومان به فروش رسید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا