خودرو

قیمت خودرو امروز 30 مهر / این خودروها کاهشی شدند


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن: قیمت خودرو تحت تاثیر عوامل متعددی است. تغییرات نرخ ارز ممکن است بر قیمت خودروهای وارداتی تاثیر بگذارد. افزایش نرخ ارز معمولا منجر به افزایش قیمت خودروهای وارداتی می شود. وضعیت اقتصادی کشور، نرخ تورم و قدرت خرید مردم می تواند بر قیمت خودرو تاثیر بگذارد. در زمان بحران اقتصادی، قوانین و مقررات واردات خودرو، مالیات و تعرفه نیز می تواند بر قیمت خودرو تأثیر بگذارد.

قیمت خودرو در بازار داخلی

بر اساس اطلاعات اعلام شده، قیمت خودروهای داخلی در طیف وسیعی از محصولات کاهش یافته است.

موتور پژو ۲۰۷ TU3 مدل ۱۴۰۳ مهمترین ویژگی این نسخه استفاده از موتور ۱.۴ لیتری ۸ سوپاپ TU3 پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به جای موتور TU5 است. این موتور تنها ۷۵ اسب بخار قدرت و ۱۱۸ نیوتن متر گشتاور دارد و به همان گیربکس پنج سرعته دستی متصل می شود. این خودروی پرطرفدار پس از افت چهار میلیون تومانی در کانال ۶۴۲ میلیون تومان معامله می شود.

سورن پلاس (XU7P) ارزان ترین نوع این خودرو همانند سایر محصولات این شرکت امروز با قیمت ۶۱۲ میلیون تومان با دو میلیون تومان تخفیف به متقاضی تحویل داده می شود.

شاهین جی (سانروف) یکی از محصولات رده بالای شرکت سایپا است که با کاهش یک میلیون تومانی نسبت به روز گذشته با قیمت ۷۳۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

کوییک جی ایکس ال بر خلاف سایر محصولات داخلی روند صعودی را تجربه کرد و یک میلیون تومان گران شد و ۴۲۱ میلیون تومان در بازار ارزش گذاری شد.

قیمت خودروهای مونتاژ شده

بازار خودروهای مونتاژی برای اکثر محصولات با تغییرات قیمتی مواجه بود.

علاوه بر تمامی آپشن های استاندارد تیگو ۸ پرومکس، تیگو ۸ پرومکس (IE) آپشن های جدیدی را نیز به مسافران ارائه می دهد که امروز با ۲۵ میلیون تومان کاهش به محدوده دو میلیارد تا ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است.

KMC A5 یک شاسی بلند با سیستم تعلیق مستقل است که از موتور ۱۴۹۹ سی سی توربوشارژ استفاده می کند. این خودرو امروز با ۲۵ میلیون تومان تخفیف با قیمت یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

Fidelity Prestige (5 نفر) از محصولات لوکس بهمن موتوری است که از ابتدای معاملات امروز با افت ۳۰ میلیون تومانی با قیمت دو میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شده است.

قیمت خودرو


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا