خودرو

قیمت خودرو امروز 31 شهریور / قیمت خودرو به کدام سو می رود ؟


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن: قیمت خودرو در بازار تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله عرضه و تقاضا، نوسانات ارز و شرایط اقتصادی است. تجزیه و تحلیل قیمت خودرو می تواند به خریداران در تصمیم گیری بهتر هنگام خرید و فروش خودرو کمک کند در سال های اخیر، بسیاری از خانواده ها از تامین نیازهای حمل و نقل خود هراس دارند. مطالعه توسعه قیمت خودرو می تواند بینشی از وضعیت کلی صنعت خودرو و اقتصاد کشور ارائه دهد.

قیمت خودرو داخلی

پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک یکی از پرطرفدارترین محصولات ایران خودرو است که پیش از این با قیمتی بالغ بر ۱ میلیارد در بازار معامله می شد اما امروز با قیمت ۹۹۵ میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می شود.

تارا اتوماتیک V2 و انواع مختلف این خودرو تعادل خود را حفظ کرده و با قیمت ۸۷۰ میلیون تومان در بازار قابل خریداری است. این خودرو در حال حاضر در کارخانه به فروش نمی رسد.

شاهین جی (سانروف) یکی از محصولات رده بالای شرکت سایپا است که با قیمت ۷۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می شود.

سهند اس یکی از جدیدترین محصولات سایپا که به تازگی وارد بازار شده است، ۴۹۰ میلیون تومان ارزش گذاری شده بود که پیش از این در سقف ۵۰۰ میلیون تومان معامله می شد.

قیمت خودروهای مونتاژ شده

بازار خودروهای مونتاژی مانند محصولات داخلی تغییری احساس نکرد.

جک J4 یکی از اقتصادی ترین محصولات کرمان موتور است و با قیمت ۸۱۴ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

هونگچی E-QM5 که قبلا بالای ۲ میلیارد تومان بود، اخیرا از کانال ۲ میلیاردی خارج شد و اکنون با قیمت یک میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان معامله می شود.

قیمت Fidelity Prestige (7 مکان) امروز مانند سایر محصولات این شرکت می باشد بهمن موتور بدون تغییر باقی می ماند. این خودرو با امکانات پیشرفته امروز با قیمت دو میلیارد و ۵۱۷ میلیون تومان به فروش می رسد.

لاماری ایما امروز روندی ثابت را در پیش گرفته و به رقم یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت خودرو


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا