خودرو

قیمت خودرو امروز 7 آبان ماه 1403 / بازار خودرو در حال سقوط


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن: عوامل مختلفی در قیمت خودرو تاثیرگذار است. مدل و برند خودرو در افزایش یا کاهش قیمت خودرو موثر است. نوسانات اقتصادی، تغییرات عرضه و تقاضا و شرایط بازار می تواند بر قیمت خودرو امروز تاثیر بگذارد آبان ۱۴۰۳ اعلام شد. طبق بررسی های صورت گرفته در بازار خودرو، اکثر محصولات به جز چند محصول نسبت به روز گذشته ارزان شده اند. وضعیت امروز بازار خودرو ۷ آبان ۱۴۰۳ پس از یک دوره کوتاه نوسان نزولی گزارش شده است. اگرچه اکثر محصولات مونتاژی و داخلی کاهش یافته اند، برخی افزایش یافته اند در حالی که برخی دیگر بدون تغییر باقی مانده اند. این روند کاهشی را می توان برای محصولات یک میلیون تا ۶۰ میلیون تومان مشاهده کرد.

قیمت خودروهای داخلی

بر اساس اطلاعات اعلام شده، قیمت خودروهای داخلی در انواع محصولات با روند منفی روبرو است.

ارزان ترین نوع این خانواده دنا پلاس (۶ سرعته) در نظر گرفته شده است که امروز با قیمت ۸۱۳ میلیون تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته هفت میلیون تومان کاهش داشته است.

گیربکس پانوراما پژو ۲۰۷ (ارتقا) با امکانات و آپشن های پیشرفته در رده محصولات پرطرفدار ایران خودرو که امروز با افت ۱۲ میلیون تومانی به قیمت ۷۹۴ میلیون تومان رسیده است.

کوییک اتومات یکی از ماشین های اتوماتیک موجود در بازار داخلی است که توسط شرکت سایپا عرضه و تولید می شود. این محصول صبح امروز با ۱۰ میلیون تومان ارزان شد و به محدوده ۵۴۷ میلیون تومان رسید.

ماشین کوییک GXR-L یکی از هاچ بک های موجود در بازار داخلی است که ۹ میلیون تومان ارزان شده و با قیمت ۴۳۵ میلیون تومان به فروش می رسد.

فالکون جی اتوماتیک مدل ۱۴۰۳ یکی از خودروهای مدل بالای سایپا است که با کاهش ده میلیون تومانی نسبت به روز گذشته با قیمت ۸۲۰ میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می شود.

قیمت خودروهای مونتاژ شده

بازار خودروهای مونتاژی برای اکثر محصولات دستخوش تغییراتی شد.

وانت G9 مجهز به اکسل های قدرتمند و سیستم تعلیق دوبلوک است که امروز نامتعادل شده و ۶۰ میلیون تومان ارزان شده است.

Fidelity Prestige (5 نفر) از محصولات لوکس بهمن موتور با افت ۳۰ میلیون تومانی در کانال دو میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان معامله می شود.

KMCT9 یکی از محصولات مونتاژ شده شرکت کرمان موتور است که به طور رسمی در نمایشگاه خودرو تهران عرضه شد. وانت قدرتمندی که یک رتبه بالاتر از T8 است و با ده میلیون تومان افزایش قیمت به دو میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت ماشین


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا