خودرو

قیمت خودرو داخلی اعلام شد / کاهش قیمت خودرو همچنان ادامه دارد


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن: این روزها قیمت خودرو به دلیل تورم و نوسانات ارز در نوسان است. قیمت خودرو در هفته گذشته کاهش یافته است. قیمت خودروی دست دوم نسبتا ارزانتر است و بسیاری از افراد این گزینه را انتخاب می کنند. قیمت خودرو در ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد.

همانطور که گزارش ها نشان می دهد در ۲۴ ساعت گذشته پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو با کاهش ۳ میلیون تومانی به قیمت ۳۳۰ میلیون تومان پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۲ با کاهش ۳ میلیون تومانی به قیمت ۳۱۵ میلیون تومان فروخته شد.

این در حالی است که قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ با ۵ میلیون تومان کاهش و افزایش قیمت به ۶۲۵ میلیون تومان رسیده است. پژو ۲۰۷ گیربکس مدل ۱۴۰۳ هر چند با کاهش ۱۰ میلیون تومانی ۷۲۵ میلیون تومان فروخته شد. این در حالی است که پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU5P مدل ۱۴۰۳ حدود ۵ میلیون تومان ارزان شد و ۹۹۵ میلیون تومان فروخته شد. پژو ۲۰۷ تیپ ۵ مدل ۱۴۰۲ نیز با کاهش ۵ میلیون تومانی ۶۴۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما پژو ELX-TU5 مدل ۱۴۰۲ با افت ۵ میلیون تومانی به قیمت ۷۹۰ میلیون تومان رسید. پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ نیز با ۱۰ میلیون تومان افزایش قیمت ۸۴۰ میلیون تومان شد.

بر اساس این گزارش، V2 اتوماتیک مدل ۱۴۰۳ با ۲۵ میلیون تومان کاهش به قیمت ۸۷۰ میلیون تومان و گیربکس V1 مدل ۱۴۰۳ با کاهش ۱۵ میلیون تومانی به ۷۳۵ میلیون تومان رسید.

گزارش ها از بازار خودرو حاکی از آن است که دناپلاس اتوماتیک توربو آپشن مدل ۱۴۰۳ در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۰ میلیون تومان ارزان شده و ۹۴۰ میلیون تومان قیمت خورده است. دناپلاس اتوماتیک توربو آپشن مدل ۱۴۰۲ نیز ۱۰ میلیون تومان ارزان شده و قیمت آن به ۹۱۵ میلیون تومان افزایش یافته است.

راناپلاس مدل ۱۴۰۳ نیز با افت ۵ میلیون تومانی ۶۰۰ میلیون تومان قیمت داد. راناپلاس مدل ۱۴۰۲ در بازار ۵۶۵ میلیون تومان به فروش رسید. همچنین قیمت ساینا اس دوگانه سوز مدل ۱۴۰۳ با کاهش ۵ میلیون تومانی ۴۲۰ میلیون تومان برآورد شد. اما سمند سورن پلاس EF7 دوگانه سوز مدل ۱۴۰۳ نیز با ۲۵ میلیون تومان کاهش یعنی ۷۲۵ میلیون تومان فروخته شد.

شاهین جی اتوماتیک CVT مدل ۱۴۰۳ نیز با کاهش ۵ میلیون تومانی ۷۹۵ میلیون تومان قیمت خورد. همچنین کوییک Geared GX L مدل ۱۴۰۳ ۴۱۵ میلیون تومان فروخته شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا