خودرو

قیمت خودرو 207 رکورد شکست


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل: قیمت پژو ۲۰۷ امروز شنبه اعلام شد. قیمت پژو ۲۰۷ در نوسان است. قیمت پژو ۲۰۷ در کارخانه و بازار آزاد متفاوت است. پژو ۲۰۷ یکی از محبوب ترین خودروهای داخلی است و به همین دلیل قیمت آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در زیر می توانید آخرین اخبار قیمت پژو ۲۰۷ را مطالعه کنید.

تغییر قیمت پژو ۲۰۷ در روز شنبه ۲۵ آذر

قیمت ۲۰۷ صفر نسبت به روز گذشته در بازار آزاد افزایش یافته است. بررسی قیمت های امروز محصولات ایران خودرو نشان می دهد که قیمت ۲۰۷ اتوماتیک صفر مدل TU5P 1401 با افزایش ۵ میلیونی در یک روز به ۷۵۵ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت ۲۰۷ پانورامای مدرن شده در سال ۱۴۰۲ با افزایش ۵ میلیونی به ۶۵۵ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو ۲۰۷ فرمان برقی صفر در سال ۱۴۰۲ نیز با افزایش ۲ میلیون تومانی به ۶۱۵ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت پژو ۲۰۷ پانوراما صفر در بازار آزاد مدل ۱۴۰۲ سرعت حدود ۶۴۲ میلیون تومان با ۴ میلیون تومان افزایش در یک روز است. قیمت پژو ۲۰۷ تیپ ۵ صفر با جهش ۲ میلیونی به ۵۷۴ میلیون تومان رسیده است. قیمت پژو ۲۰۷ ام سی مدل اتوماتیک نیز در یک روز ۷ میلیون افزایش یافت.

قیمت پژو ۲۰۷ پانوراما با گیربکس بهبودیافته بر اساس قیمت کارخانه ایران خودرو در آذرماه ۴۹۸ میلیون تومان است. قیمت کارخانه پژو ۲۰۷ تیپ ۵ نیز ۳۴۸ میلیون تومان برآورد شده است که ۱۹۸ میلیون کمتر از قیمت این خودرو در بازار آزاد است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا