طلا و ارز

قیمت دلار امروز ۱۰ مرداد 1403

به گزارش افق میهن:






امروز قیمت دلار با ۱۳۰۰ تومان افزایش به کریدور ششم رسید. همزمان با افزایش قیمت، روند تقاضا در بازار ارز نیز در روز چهارشنبه افزایش یافت. قیمت تتر تا نیمه بالایی کریدور ششم افزایش یافت و با قیمت دلار همخوانی داشت.





به گزارش افق میهن،

امروز قیمت دلار با ۱۳۰۰ تومان افزایش به کریدور ششم رسید. این اسکناس از کانال ابتدایی راهرو ششم ۴۰۰ تومان است و با رشد پلکانی همراه است.

اسکرین شات 2024-07-31 در 12:21:32 ب.ظ

سیگنال های سیاسی امروز توجه دلالان پشت مرزهای بازار ارز را به خود جلب کرد و قیمت دلار بلافاصله به کریدور ششم رسید. با بازگشایی بازارها از ساعت ۱۱ صبح چهارشنبه، اسکناس دلار به صورت نقدی در کریدور ششم معامله شد و افزایش تقاضا برای این اسکناس با افزایش تدریجی همراه شد.

البته امروز برخی خبرگزاری ها بحث هایی را مطرح می کنند و سعی می کنند افزایش قیمت دلار را آرام کنند. می گویند بازارساز با ابزار خود در بازار حضور پررنگی دارد و در روزهای آینده ریتم دلار کاهش می یابد. آنها یادآور می شوند که درگیری های سیاسی اوایل سال جاری که به عملیات نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی انجامید، قیمت دلار را نیز برای مدت کوتاهی بالا برد، اما بازار بر هیجانات غلبه کرد و جلوتر از قیمت های سیاسی وارد منطقه قیمت شد. تنش ها برگشت.

لازم به یادآوری است که سیاست بانک مرکزی و دولت قبل این بود که قیمت دلار را به هر قیمتی در محدوده مشخصی حفظ کنند. آیا این سیاست در دولت جدید باید ادامه پیدا کند؟

قیمت درهم بیش از ۵۰۰ تومان افزایش یافت

پوند انگلیس ۷۸ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد و ۱۵۰۰ تومان افزایش یافت. قیمت یورو نیز ۶۵ هزار و ۸۱۰ تومان و ۱۲۰۰ تومان افزایش یافت.

لازم به ذکر است اسکناس دلار ۴۸ هزار و ۲۳۷ تومان و حواله دلار نیز ۴۴ هزار و ۲۵۴ تومان فروخته شد و برخلاف افزایش قیمت روز سه شنبه در بازار آزاد به همین میزان معامله می شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا