طلا و ارز

قیمت دلار امروز ۱۱ مرداد 1403

به گزارش افق میهن:






قیمت دلار امروز با افزایش ۵۰ تومانی در محدوده معاملاتی روز گذشته باز شد. توسعه بازار ارز متاثر از اتفاقات روز چهارشنبه است و معامله گران به اخبار مرتبط با حوادث خاورمیانه توجه دارند.





به گزارش افق میهن،

قیمت دلار امروز با نوسانات محدود در محدوده معاملاتی روز گذشته باز شد. این اسکناس روز چهارشنبه به دلیل ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس در راهرو ششم تهران قرار گرفت و امروز در طبقه سوم کریدور ششم معامله می شود.

قیمت دلار و یورو امروز ۱۱ است مرداد 1403

فعالان بازار ارز به اخبار مرتبط با حوادث خاورمیانه توجه دارند و واکنش ایران به حمله تروریستی اسرائیل در قلب تهران را در ریتم بعدی بازارهای مالی موثر می دانند.

گمانه زنی ها در مورد دلار در هفته آینده در میان معامله گران داغ است. برخی فعالان بازار ارز انتظار دارند دلار در هفته سوم زیر سایه انتظارات تورمی قرار گیرد. مرداد او دست بالا را می گیرد. دیروز این مشکل باعث افزایش تقاضا در بازار ارز شد.

بازار ارز همچنان به رشد خود ادامه می دهد

لازم به ذکر است قیمت درهم با ۲۰ تومان افزایش به ۱۶۴۲۰ تومان رسید. قیمت تتر در روز پنجشنبه بدون تغییر در ۶۰ هزار و ۷۰۰ تومان باقی ماند.

لازم به ذکر است اسکناس دلار ۴۸ هزار و ۲۳۷ تومان و حواله دلاری نیز ۴۴ هزار و ۲۵۴ تومان فروخته شد و قیمت مانند روز گذشته تغییر نکرد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا