طلا و ارز

قیمت دلار امروز ۱۳ مرداد 1403

به گزارش افق میهن:






قیمت دلار در آغاز معاملات هفته سوم مرداد با افزایش بیش از هزار تومانی کانالی در کریدور ششم پیشروی کرد. افزایش ریسک های سیاسی قیمت دلار را افزایش داده و روند بازار ارز روند صعودی به خود گرفته است. به این ترتیب قیمت دلار تهران در روز شنبه با تتر همسو شد.





به گزارش افق میهن،

قیمت دلار در ابتدای معاملات اولین روز هفته در کریدور ششم یک کانال ۱۴۰۰ تومان افزایش یافت. در زمان نگارش این نت، در نیمه بالایی کانال اول کریدور ششم معامله می شود و تلرانس آن ۵۰ تا ۱۰۰ تومان است.

اسکرین شات 3 آگوست 2024 در 12:21:28 ب.ظ

آیا بازار ارز محدود است؟

تجار به اخبار سیاسی توجه دارند و معتقدند افزایش احتمال واکنش ایران به قتل اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس در تهران، انتظارات تورمی را افزایش داده است. از سوی دیگر زمزمه هایی مبنی بر تغییر فرزین، رئیس فعلی بانک مرکزی و جایگزینی عبدالناصر همتی به گوش می رسد. این سیگنال همچنین نگرانی سیاستگذاران در مورد کاهش نرخ ارز را تقویت کرده است. فعالان بازار ارز بر این باورند که تقاضا بازار را هدایت می کند و دستکاری ارزی سیاستگذاران محدود است.

لازم به ذکر است مرکز مبادلات ارز و طلای ایران از روز شنبه سیزدهم آغاز به کار کرد مرداد قیمت اسکناس و حواله دلار بیش از ۱۰۰ تومان افزایش یافت که حاکی از افزایش تقاضا از سوی بنگاه های اقتصادی است.

۳۰۰ تومن گرون شد

قیمت درهم با ۳۰۰ تومان افزایش ۱۶۷۲۰ تومان بود. قیمت تتر روز شنبه با افزایش ۱۰۰۰ تومانی با قیمت دلار در بازار آزاد برابری کرد. ارزش این ارز دیجیتال در زمان نگارش ۶۱ هزار و ۷۵۰ تومان است.

لازم به ذکر است اسکناس دلار ۴۸ هزار و ۳۴۵ تومان و حواله دلاری ۴۴ هزار و ۳۵۳ تومان با افزایش بیش از ۱۰۰ تومانی فروخته شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا