طلا و ارز

قیمت دلار امروز ۱۴ مرداد 1403

به گزارش افق میهن:






نرخ دلار در آغاز معاملات دومین روز هفته با ۲۰۰ تومان کاهش بازگشایی شد. کاهش محدود قیمت این اسکناس منجر به تغییر کانال نشده است و معامله گران سیاست های انضباطی مکرر در بازار ارز را دلیل کاهش جزئی قیمت دلار می دانند.





به گزارش افق میهن،

قیمت دلار در ابتدای معاملات امروز ۲۰۰ تا ۲۵۰ تومان کاهش یافت و در نیمه پایینی کانال اول کریدور ششم قرار گرفت.

تصویر 4 آگوست 2024 در 12:21:18 ب.ظ

در حالی که ترس از خطرات سیاسی همچنان در بازارهای مالی وجود دارد و معامله گران به اخبار منطقه خاورمیانه توجه زیادی دارند، سیاست گذاران می خواهند با تدابیر امنیتی از رشد تقاضا جلوگیری کرده و بازار ارز را کنترل کنند.

معامله گران روند تقاضا را بیش از عرضه می بینند و معتقدند عرضه بازارساز محدود است. همچنین خبر دستگیری چهار دلال ارز در تهران بر کاهش محدود قیمت دلار تاثیر داشت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در خبر صبح امروز از شناسایی و دستگیری چهار فعال متخلف و صنف آنها خبر داد. وی گفت: از این واحد غیرمجاز در مجموع ۱۲ هزار و ۲۰۰ دلار، ۱۰ هزار لیر ترکیه و ۵ هزار و ۴۵۰ یورو کشف و ضبط شد.

بازار ارز سقوط کرد

قیمت درهم امروز با ۲۰ تومان کاهش به ۱۶۷۰۰ تومان رسید. قیمت تتر روز یکشنبه ۲۰۰ تومان افزایش یافت اما همچنان بالاتر از قیمت دلار است. ارزش این ارز دیجیتال در زمان نگارش این مطلب ۶۱۷۰۰ تومان است.

پوند انگلیس با ۳۰۰ تومان کاهش با ۷۸ هزار و ۸۹۰ تومان معامله شد. قیمت یورو نیز ۶۷ هزار و ۲۷۰ تومان بود و ۲۰۰ تومان کاهش یافت.

لازم به ذکر است اسکناس های دلاری ۴۸ هزار و ۴۳۶ تومان فروخته شد و حواله دلاری ۴۴ هزار و ۴۳۷ تومان نیز عرضه شد که بیش از ۱۰۰ تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا